Liten efterlysning till ensamförälder

Mötesforum för ensamstående föräldrar
Skriv svar
Mian71
Inlägg: 296
Blev medlem: sön 16 aug 2009, 20:43

Liten efterlysning till ensamförälder

Inlägg av Mian71 »

Hej..
Jag är egentligen på en annan tråd.. för lite trix och fix..
Men jag skulle jätte jättegärna vilja också komma i kontakt med dig mamma ( eller pappa) som lever helt ensam med ditt eller dina barn där det inte finns en till förälder närvarande.
Bolla med varandra? Är inte det en toppen ide´? Lite pepp och stöd i vardagen. :-)
Här eller via pm eller "privat".
:D

Hörs!
En liten född 00
En "lill liten" född 09
My Precious
Inlägg: 170
Blev medlem: tis 21 okt 2008, 09:04

Inlägg av My Precious »

Hej och välkommen Mian71!!

Jag kan säga att jag lever med mitt barn helt utan pappan. Hör gärna av dig till mig här eller via pm!!

KRAM
Mamma till coola Tara, 080520, prematurflicka (28 dagar tidig)
TUFFING SOM HUNNIT IKAPP SIG ORDENTLIGT
Siobhan
Inlägg: 277
Blev medlem: mån 23 jul 2007, 10:45

Inlägg av Siobhan »

Hej hej, jag lever också helt ensam med min dotter och har gjort det sedan start då pappan inte kände sig "redo". Jag kände mig inte direkt "redo" jag heller om jag ska vara ärlig, men tycker man bör ta sitt ansvar om man nu gjort ett barn :P
Mamma till Lucia född 2007-01-19
Mian71
Inlägg: 296
Blev medlem: sön 16 aug 2009, 20:43

Inlägg av Mian71 »

Hej !! :-)
Önskar tips på hur man kan få energi och tanka kraft.. :-)
Hur har du/ni gjort.
En liten född 00
En "lill liten" född 09
My Precious
Inlägg: 170
Blev medlem: tis 21 okt 2008, 09:04

Inlägg av My Precious »

För att få ut allt ur kroppen så har jag skrivit, skrivit och skrivit. Skriver ganska så mycket... Man rensar tankarna, analyserar och kommer fram till saker... förhoppningsvis hur man ska lösa vissa saker...

MUSIK betyder hur mycket som helst för mig... lugn musik och ibland värsta vrålet... agera ut igen och igen och igen!!!

Jag hade den turen att jag kunde komma ut lite då och då, tack vare min billiga barnvakt som är en ängel!!!

Gör gärna flera saker, planera vad du vill ha ut av livet, hur vill du ha det senare... hur kommer du dit?

Prata med vem som helst som du möter!!! Gör nya saker varje dag! Hälsa på grannen och prata en stund... gör allt möjligt som du aldrig gjort förut!!

KRAM
Mamma till coola Tara, 080520, prematurflicka (28 dagar tidig)
TUFFING SOM HUNNIT IKAPP SIG ORDENTLIGT
Skriv svar

Återgå till "Leva ensam med barn"