Hej!
Vi har bestämt oss har läst på boken och vi är nästan klara att starta..
Men Det känns inte rätt och lägga min son på 7 månader på mage när han knappt kan andas så jag väntar ut tills han är helt frisk.
Vi kör på mat och sov shemat som är i SHN boken som funkar strålande!!
TIPS!! kör på den!!! det klaffade så bra!!
Men men men ska jag behöva öva in han att sova på mage innan jag börjar på kuren han är dock en rygg/sid sovare och vaknar och tror att vi ska krypa eller göra armhävningar när jag läggar han på mage..
En gång när jag provbuffade lite så satte han i 5ans växel och spände sig..
Det verkar som han måste vara van med magsovande innan.. är det någon som har erfarenhet av detta???
Lycka till alla starka!! (det krävs ett varghjärta för att klara av sitt barns skrik..))
Jag
snorig, armhävningar och viljestark !
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Re: snorig, armhävningar och viljestark !
Men ujuj, så här vill vi inte ha det:
Det är inte femminutersmetoden vi sysslar med härsarali skrev:det krävs ett varghjärta för att klara av sitt barns skrik...
För mig får inga små barn skrika alls. Min uppgift är att LUGNA dem, dvs besvara deras frågor och bemöta deras reaktioner på ett för BARNET tillfredsställande sätt - ett i ordets sanna mening betryggande sätt.
Det är det som är utmaningen.
Så anta den
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Re: snorig, armhävningar och viljestark !
Hej
Lycka till med kuren :thumbsup:
Kram Mia
Nejdå, de behöver inte vara magsovare.Jag har sett flera barn kuras på mage som tidigare varit ryggsovare! Vad bra att schemat funkar så fint för er.sarali skrev:Det verkar som han måste vara van med magsovande innan.. är det någon som har erfarenhet av detta???
Lycka till med kuren :thumbsup:
Kram Mia