Min lilla Emil

En ängel kom - och vände om. Barnasorgens alla ansikten
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

:heart:
mike85
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 06 jul 2009, 01:05
Ort: Karlskoga

Inlägg av mike85 »

Man vill ju samtidigt ha en partner att dela allting med
R.I.P Emil
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Absolut! Om du känner att det här är rätt tjej för dig så är det väl inget att tveka om. Hon har ju en liten plutt så hon har väl precis avslutat ett förhållande hon med gissar jag? Då tänker JAG att det är bättre att ta det lugnt och vara vänner först, speciellt med tanke på att hon har en liten, att inte satsa sina känslor igen och så skiter det sig. Inte bussigt vare sig mot henne, lillplutten eller dig själv.

MEN jag har sällan smugit in i förhållanden, haha! Jag brukar kasta mig in i relationer med livet som insats, har funkat riktigt dåligt, helt OK och sista gången utmärkt. :lol: Du känner nog i hjärtat vad som är rätt för dig. :heart:

Kram Jannika
mike85
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 06 jul 2009, 01:05
Ort: Karlskoga

Inlägg av mike85 »

Säkerligen hon vet om emil självklart för de har jag liksom berättat. Som tur e går denna sorg bättre så den blir hanterbar iaf, det är tack vare detta forum.

Jag hitta en dikt utav mig och aa det kanske är menat att den är för lilla emil ska först läsa igenom den ett par gånger innan jag bestämmer mig.
R.I.P Emil
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Jag läser den gärna om du vill lägga ut den. :heart:
mike85
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 06 jul 2009, 01:05
Ort: Karlskoga

Inlägg av mike85 »

Jo jag skall göra de när jag kommer hem ifrån sthlm
R.I.P Emil
mike85
Inlägg: 22
Blev medlem: mån 06 jul 2009, 01:05
Ort: Karlskoga

Inlägg av mike85 »

Har haft mycket för mig därav dröjsmålet av dikten. Igår tänkte jag på emil igen :roll:
R.I.P Emil
Skriv svar

Återgå till "Barnasorg"