Hur i hela h-te är det MÖJLIGT att saker bara FÖRSVINNER utan att någon är skyldig?!
Gossen hade (dåtid!) en fin liten ask med plastdjur. Den lade jag undan på hans högsta byrå eftersom han inte har varit intresserad av att leka med dem. NU skulle intresset finnas - jag ser på kyrkis att det är plastdjuren förutom dockorna som åker fram. Nöjd tänkte jag i måndags - "vad bra, då plockar jag fram hans egan plastdjur nu, hans ensamlek behöver ändå förnyas."
Men den asken är naturligtvis puts väck - har aldrig funnits, bara en phantasma i min hjärna...
Jag har
Vi har inte varit iväg någonstans, och även om vi skulle iväg så är plastdjuren det sista jag skulle plocka med mig till honom eftersom han varit totalt ointresserad av dem fram tills nu.
Jag blir galen på att tänka att jag har en hel hög med leksaker som han skulle älska att pyssla med MEN DE GÅR INTE ATT HITTA
Nej, han har inte burit dem med sig ut, för det skulle jag ha märkt, vi går alltid ut tillsammans.
Hur i hela h-te kan saker bara försvinna så där *puff* borta - och varför är det aldrig de där onödiga grejerna som GÄRNA skulle få försvinna som INTE försvinner, varför är det alltid de där som man verkligen skulle vilja ha som plötsligt är borta?
SUR