Att inte ha det som alla andra...

Här hamnar favoriter från samtliga forum till erinran, inspiration, nyskapande
annada
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 03 nov 2007, 10:13

träffas?

Inlägg av annada »

Hej,

jag läste ditt inlägg, "mamma till alfred" såg att han föddes i april och at du började kura i september, min melker föddes också i april men vi har precis börjat att kura och jag träffas gärna! var bor ni? vi bor i åkersberga,

mvh,
nina
Nina, mamma till lilla snöret Melker 070423, just påbörjad kur nov
Gäst

Inlägg av Gäst »

---och nu kommer eftertänksamhetens kranka blekhet...:D :shock:

Jo, jag vill verkligen ha det här uppdraget. Jag har precis plöjt Mommo och blivit så rörd och så peppad över hur man KAN om man vill. Underbara Anna! Vilken inspirationskälla du är!

Därmed inte sagt att jag genast har drabbats av prestationsångest nu.

Jag tänker mig alltså en trevlig pdf som man kan ladda ner och skriva ut från hemsidan. Vad tror ni om det?

Många frågor vimlar i huvudet, men jag sätter igång och funderar på ett syfte, ett ramverk, eller åtminstone med att formulera alla frågor som vi kan bolla. Och så återkommer jag! Kan inte lova hur snabbt... :roll:

Spännande!
Sköldis
Inlägg: 269
Blev medlem: ons 05 sep 2007, 20:35
Ort: Stockholm

Inlägg av Sköldis »

Ja men det vore ju skoj :D Vi bor i ulvsunda, bromma. Men hästen är ute i vaxholm det ligger åt det hållet.


måste väcka nu men jag tycker det vore kul att ses.

kram ida
Mamma till Alfred - April 07. Kur september 07.
Och nu även mamma till Majken född den 8 oktober 08. Vecka 40 plus 3 SM från start
Det blir bara roligare och roligare
Sköldis
Inlägg: 269
Blev medlem: ons 05 sep 2007, 20:35
Ort: Stockholm

Inlägg av Sköldis »

Jag vill också vara med på ett hörn, är det okej :shock:

Kanske kan vi om vi vill bara om vi/ni vill, be min sambo om hjälp med någon del. Vi kan ju självklart göra allting själva 8) Men han jobbar en del med marknadsföring och är utbildad manusförfattare.

så vad säger ni är det okej att få vara med :wink:
ida
Mamma till Alfred - April 07. Kur september 07.
Och nu även mamma till Majken född den 8 oktober 08. Vecka 40 plus 3 SM från start
Det blir bara roligare och roligare
annada
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 03 nov 2007, 10:13

träffas?

Inlägg av annada »

Ja, säg gärna till om ni ska till hästen, så kan vi bestämma något.

mvh,
nina
Nina, mamma till lilla snöret Melker 070423, just påbörjad kur nov
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jamen självklart Sköldis! :D Och vilken resurs i sambon! Vad skulle han kunna göra tror du?

Finns det någon med bra kunskaper i layout, bildhantering etc? Jag kan endel och har också jobbat länge inom marknad, men mest kravställt, inte producerat så mycket själv. Kan säkert få hjälp av mina proffskontakter dock... 8)

annada och Sköldis, eftersom den här tråden kommer handla om "bokprojektet" och skulle klistras tror jag, så kanske det är bättre om ni flyttar dejt-snacket till kackelforum? :D
Sköldis
Inlägg: 269
Blev medlem: ons 05 sep 2007, 20:35
Ort: Stockholm

Inlägg av Sköldis »

Det har du rätt i. Vi får fortsätta och dejta på kackelforum eller så kan vi skicka pm till varandra :D

Jag kan tänka mig att han kanske kan tänka sig att vi kan tänka högt tillsamans :shock: Liksom hjälpa till att hitta "rätt" ingån i det hela. Sen är han ju duktig på att skriva, strycka och förenkla. Själv är jag duktig på att komma på ideér, ringa samtal och vara ihärdig. :lol:
Mamma till Alfred - April 07. Kur september 07.
Och nu även mamma till Majken född den 8 oktober 08. Vecka 40 plus 3 SM från start
Det blir bara roligare och roligare
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej igen.
Om jag skriver upp vilka som visat intresse så kan ni väl PMa till mig så fyller jag på listan. Det kan ju vara enklare så ni vet vilka som är delaktiga.

:!: Tinis :thumbsup: redaktör :thumbsup:
:!: Sköldis :thumbsup:
:!: Lua :thumbsup:
:!: Blivandemamma :thumbsup:
:!: Aquarius :thumbsup:
:!: Ewa :thumbsup:
:!: Susanne* :thumbsup:
:!: Elle :thumbsup:
:!: Torsmamma :thumbsup:
:!: CAROLA ROSENFELD :thumbsup:

Någon jag har missat?

/LO
Senast redigerad av /LO den tor 15 nov 2007, 20:26, redigerad totalt 4 gång.
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

Förlåt om jag gör en liten off topic här och nu, men jag upptäckte just följande i den här tråden:
annawahlgren skrev:Varför inte kasta in en anmälan till BB-campen i Gastsjön 5-9 juni 2008 Det finns plats, och jag lovar - det blir en upplevelse som inte går av för hackor Bland idel likasinnade och små barn som bara är så lyckliga och kärleksfulla som små barn ska vara
Åh, det här vill jag vara med på! Snälla, säg att det finns plats?! Är det alltså diplomering av kurare som görs eller är det något annat som avses?

/Tinis
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Tinis, campen är tänkt som ett tillfälle att "bara" träffa andra likasinnade med familjer, njuta av varandra och vackra Gastsjön, kurning och utbildning tror jag AW har planerat till augusti!

Jag hoppas vi kan ses, verkligen :!:

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Aha! Det låter ju hur underbart som helst. Fast jag vill ju bli diplomerad så då är det väl augusti som gäller (kan ju bli svårt med både och).

Tack för värmen Mia, skulle verkligen vara mysigt att ses.

Lua: Super! :thumbsup: Jag grubblar för fullt på hur det här ska göras.

Återkommer som sagt!

Kram Tinis
Emma80
Inlägg: 1751
Blev medlem: ons 27 jun 2007, 13:08
Ort: Stockholm

Inlägg av Emma80 »

Vilken underbar idé! =D> Känns som att ni är tillräckligt många nu så jag vill bara skicka ett stort :heart: till er som kom på detta! Har sedan upptäckten av Annas kloka ord blivit mer och mer förfärad över många föräldrars allmänt trista stil så allt som kan öppna ögonen för fler tycker jag är :thumbsup:

/Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh, förlåt: /LO menar jag. Inte Lua! :oops:
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

åh va fint det blev med klistrad tråd :lol:

Å ÄNNU underbarare med Gastsjön! Hur kan jag ha missat det, forumberoende som man är?! :wink: :shock: :D Någon som kan tipsa om var detta kan läsas, så jag inte spär på detta off-topic-diskuterande 8)
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej blivandemamma!

Jo, det var Anna Wahlgren som skrev i just denna tråden (därav mitt off-topicande :wink: )
Skriv svar

Återgå till "Klistrade favorittrådar"