Malmöiter!!! Kontaktannons!

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Skriv svar
Ninapn
Inlägg: 99
Blev medlem: mån 27 nov 2006, 16:25
Ort: Malmö

Malmöiter!!! Kontaktannons!

Inlägg av Ninapn »

Hej allihopa!

Vi har precis flyttat tillbaka till Malmö efter en kortare sejour på landet, och jag hade verkligen sett fram emot att träffa alla gamla vänner som också hunnit få barn medan vi var borta. Men jag har ju ganska snabbt insett att alla har sina småttingar på dagis, så nu är jag, Lucas (2 år) och Fabian (3 mån) på jakt efter nya trevliga bekantskaper! Någon som har lust att i all enkelhet tex ses i parken och ta en fika medan barnen leker? Vill så gärna att Lucas ska få leka med och lära känna andra barn, men det är som sagt inte alltid så lätt när alla andra verkar börja på dagis så snart de fyllt ett...

Kanske kan man även hitta sätt att hjälpas åt med barnpassing? Just nu har jag kanske svårt att passa fler än de jag har eftersom Fabbe fortfarande är så liten, men dom växer ju så rasande fort :shock: :D

Hoppas någon nappar!
Mamma till två ljuvliga pojkar födda sep 2005, resp juni 2007
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Välkommen är du :wink: :lol:

Jag ser till min förskräckelse att du inte har fått svar :oops: och hoppas du ser detta, så att du inte har gett upp hoppet fullständigt :shock:

Jag föreslår att du lägger din fina invitation, ditt vackra förslag, på Kackelforum i stället, så ska du se att det händer saker :wink: :lol:

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"