begagnad syskonvagn med snurrbara framhjul???

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Puffis
Inlägg: 699
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 23:24
Ort: Gamleby
Kontakt:

begagnad syskonvagn med snurrbara framhjul???

Inlägg av Puffis »

Jag måste ju köpa syskonvagn. Har fastnat för Emmaljungas Twin cerox 360 som har svängbara framhjul. Men... jag är inte sååååå sugen på att lägga ut 6000 spänn på en ny vagn igen. Och det finns ju bra vagnar begagnat.

Nån som vet om det finns någon med svängbara framhjul från andra årsmodeller? Fattade det som att denna var den första som emmaljunga gjort i alla fall. Ska tillägga att jag vill ha båda barnen emot mig.

hmmm... var jag tillräckligt tydlig nu tro? *svammelmoster* :roll:
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Den finns bara från detta år.

Men det finns:
Teutonia ALU, två svängbara fram, 2 modeller små shoppinghjul eller en med stora.
Hergules har också en sån vagn.

Tror annars att alla är framåtvända, kika in på denna också http://www.firstwheels.nl/en/city_twin/
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Puffis
Inlägg: 699
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 23:24
Ort: Gamleby
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

Herqules verkar ju inte helt fel. Lite billigare dessutom. Usch det börjar kännas brottom, för hon i affären sa att Emmaljungas måste beställas nu om man ska ha i september/oktober! :shock:
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Puffis
Inlägg: 699
Blev medlem: ons 01 nov 2006, 23:24
Ort: Gamleby
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

Nu har jag bestämt mig för att köpa en teutonia team S4, begagnat. Så nu är det inte lika bråttom längre. *pjuh*

Läste lite om den där herqules, och den hade fått dålig kritik på flera forum, då framhjulen gick sönder nästan direkt, utan att man ens hade använt vagnen. Dessutom var det jättesvårt att få tag på reservdelar eftersom företaget i tyskland inte hade någon registrerad återförsäljare i Sverige... tänkte att det kunde vara bra att veta för er andra.

Har tittat lite på blocket och det verkar som om jag kan få ungefär så mycket för min kronanvagn som de säljer s4:an för. kanske får lägga emmellan lite, men det är skönt att veta när man är pank... måste väl köpa nån gammal liggvagn till lillen att ha att sova i bara, men det kan man ju få för ett par hundringar!

(intressant va? :wink: )
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"