Nu har jag bestämt mig för att köpa en teutonia team S4, begagnat. Så nu är det inte lika bråttom längre. *pjuh*
Läste lite om den där herqules, och den hade fått dålig kritik på flera forum, då framhjulen gick sönder nästan direkt, utan att man ens hade använt vagnen. Dessutom var det jättesvårt att få tag på reservdelar eftersom företaget i tyskland inte hade någon registrerad återförsäljare i Sverige... tänkte att det kunde vara bra att veta för er andra.
Har tittat lite på blocket och det verkar som om jag kan få ungefär så mycket för min kronanvagn som de säljer s4:an för. kanske får lägga emmellan lite, men det är skönt att veta när man är pank... måste väl köpa nån gammal liggvagn till lillen att ha att sova i bara, men det kan man ju få för ett par hundringar!
(intressant va?

)
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.