Inloggningsstrul

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Renee
Inlägg: 409
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 21:50
Ort: Skåne

Inloggningsstrul

Inlägg av Renee »

Varför fungerar inte inloggningen emellanåt?!? Jag loggar in och skriver rätt lösenord och allt. Ja, jag kan t.o.m. se att jag är inloggad genom att kontrollera att jag finns med bland "inloggade just nu-infon" längst ner på indexsidan. MEN jag behandlas ändå som icke-inloggad av sidan (kommer ej åt min profil, kan inte få fram senaste inlägg sedan ditt senaste besök, osv) :x

Om jag loggar in på nytt fattar sidan att jag ÄR inloggad, men då har jag ingen nytta av "nya inlägg sedan ditt senaste besök" eftersom sidan då tycker att jag ju VAR inloggad nyss (och får alltså inga träffar på "inlägg sedan senaste besök"). Ganska irriterande! Jag missar en hel del inlägg på det här sättet. Tillräckligt irriterande att man måste logga in varje gång överhuvudtaget - något man inte behöver på andra forum byggt på samma program... *morr*
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Mindy
Inlägg: 1190
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 18:13
Ort: Umeå

Inlägg av Mindy »

:D
Förstår att det är irriterande. :roll: Jag ska kolla med Alex!
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Renee
Inlägg: 409
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 21:50
Ort: Skåne

Inlägg av Renee »

:D
Tack Mindy! Förlåt mitt morrande! Skulle "hojtat" om det här långt innan jag blev sååå irriterad :oops: . Men nu känns det redan mkt bättre :lol:
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Mindy
Inlägg: 1190
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 18:13
Ort: Umeå

Inlägg av Mindy »

Och jag ska bara förtydliga att mina :roll: inte var ämnade för dig utan för datorer och forum i allmänhet och synnerhet! :wink: :lol:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Renee
Inlägg: 409
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 21:50
Ort: Skåne

Inlägg av Renee »

Mindy skrev:Och jag ska bara förtydliga att mina :roll: inte var ämnade för dig utan för datorer och forum i allmänhet och synnerhet! :wink: :lol:
Bra, för då tolkade jag din :roll: precis som du avsett :wink:
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
galax_y
Inlägg: 27
Blev medlem: tis 28 apr 2009, 16:13
Ort: dominikanska republiken

Inlägg av galax_y »

jag har typ samma problem, jag loggar in men nar jag byter sida ar jag utloggad igen och maste gora om det igen och igen.
Ar det nagot fel eller vad hander :?: :!:
Gosegubben Joél fodd 081030
Bort med napp och kurad 090509!
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"