hej söta ni, vad glad man blir när man kommer in på forumet och alla ni har svarat! Gulle er!
majbrittsanna: vad skönt att det blev en bra natt igen! Du ser, du behöver inte oroa dig! :thumbsup:

Hoppas att lunchluren blev bra också.
Våra läggningar brukar vara rätt bra. Först lite bus så man får till skratt eller åtminstone ett flin beroende på hur trött han är. Så ner i sängen, stoppa om med täcket, ramsar ut och släcker i taket på vägen. Dagtid står dörren öppen, vid nattningen stänger jag den. På med radio eller musik.
Eventuella hack, gnäll, mummel mm brukar komma när jag redan gått ut från rummet. För det mesta är det inte sådant som jag tycker att jag behöver lägga mig i, jag vet att han fixar det. Fast det är klart, ibland är man där och ger en extra ramsa om det tagit bortåt 10 min och han är upprörd. Är det bara gnöl och mummel så får han gärna hålla på hur länge han vill.

Ska försöka backa ytterligare med ramsan när han är grinig.
Sedan har jag än en gång fått kvitto på att han ärvt min lätta sömn. Igår ville jag kontrollera att hans täcke låg som det skulle. Han har fått ett nytt, riktigt täcke istället för filtarna och då vi bor i ett gammalt torp med dragiga fönster ville jag vara säker på att han inte blev kall. Så efter en timma släckte jag ner i hallen, gläntade försiktigt på hans dörr och slank snabbt in. Direkt så rörde han sig i sängen. Jag väntade lite och så smög jag fram till sängen och kände efter att täcket låg uppdraget ordentligt. Är inte säker men det kändes som att han låg med huvudet uppe

(och undrade förmodligen varför hans mamma smög omkring som en annan ninja 8)). Så jag skyndade mig ut på tå och drog igen dörren.

Att han fick ett eget rum var inte en natt för tidigt. Nu ska bara mamma fortsätta hålla sig på SIN sida av dörren...
Natten blev bra, inga uppvak *tjohoo* förutom i vargtimman såklart, det blev 05:35 i morse. Men han somnade om 2 ggr och jag TROR att jag väckte honom när jag gjorde morgon! :thumbsup:
Kram till er!!!