Hej! Hjälp!! Vet inte var jag ska börja.... men Leo har börjat krångla jättemycket med sömnen
Alltså han somnar bra på kvällen och sover hela natten till ca 06 oxå skriker han fram till 6.30 när jag tar upp han. Hjälper lite grann med pangramsan i någon minut. Sen nu i två dagar har han inte somnat föränn efter 09 på fm-vilan (ska somna 8.45) också sover han bara en halvtimme sen somnar han inte om, han är inte ledsen utan superglad och hivar sig över kanten på liggvagen så att huvudet kikar ut liksom (har sele så han kan inte trilla ut)

Jag brukar solfjädra honom som markering att det inte är dax att leka, men det verkar han bara tycka är kul? Idag lämnade jag vagnen att stå tills jag gjorde uppvak efter 45 min. Em-vilan har varit katastrof nu i två dagar. Han sov en halvtimme igår sen hjälpte ingenting. Såfort jag vagnar så lägger han ner huvudet, men när jag slutar så reser han upp huvudet igen och kikar ut över kanten

Sen tillslut igår så började han skrika och så var han arg typ 30 min, när jag tillslut tog upp honom 15 min före 2.
Idag sov han ca 1 timme, sen har han legat och skrikit nu länge. Jag har både ramsat och vagnat, men han somnar inte om

Vad göra?
Malte skriker jättemycket på mig vid läggdags, jag ramsar och tillslut somnar han. Om han vaknar på natten så gallskriker han efter mig, men somnar efter ca 10 min. Ibland får jag väcka honim på morgonen men oftast vaknar han runt 06. Noah vaknar oftast runt 06 och ligger vaken tills vi gör godmorgon.
Är lite orolig för sammanslagningen som ska ske om en vecka????
Tacksam för era tankar.... Kram