Ulrika - hon tävlar i Maserhallen och jag kommer dit under lördag eftermiddag. Hennes lag har blivit lottade i sista poolen så de tävlar först mellan 19-22. Gräsliga tider vilket innebär att jag inte kan se den riktiga tävlingen. dels pga småttisarna och dels då det är party på kvällen. Makens jobb har som sagt ett party för honom där uppe och vi ska bo på Hagelsnäs. Slumpade sig så att vi ju då skulle upp och maken har en kollega i Falun så därav detta arrangemang som är en överaskning för mig med.

Jag hoppas dock de går till final så jag får se på söndagen.
Men kommer som sagt att vara där lördag eftermiddag och se alla förträningar etc. Det är en enorm känsla att de denna lilla människa på "golvet". Speciellt också när lilla Astrid sitter bredvid och säger med tårar i ögonen "vad duktig hon är min gumma". Och lille Charlie i knät...
Jättekul om du kommer förbi.

Tjejerna ska tydligen till en björnpark på lördag förmiddag.
Japp - jag hoppas på bättring nu. Är lite tungt faktiskt...

Senaste åren har varit mycket sjukdomar men jag tänker hela tiden att jag är tacksam bara de går över. Avslutade ex. min graviditet med lunginflammation...
Här kommer Astrids schema från hon var drygt 6.5 månader.
06.30 vakna - välling (extra frukost med familj ca 08.00)
08.30 sova 45 minuter morgon (sedan gröt)
gröt/mellanmål/frukost
10.30-12.00 sova (lunch)
14.00 gröt sedan mellis
14.45 sova 45 minuter
17.30 middag med familjen
18.00 bad & bus
18.30 välling
19.00 sova
Hade alltså 11.5 + 45 + 1.5 + 45 men hon var ju 6.5 månader. Hon åt som en häst från ca 7-12 månader. 2 vuxenportioner gröt om dagen samt 2 "burkar" mat. Fortfarande är hon dock en mini på ca 92 cm (3.5 år).
Kortade sedan till 20 morgon och sedan frog ihop morgon och middag sovning. Kvar eftermiddag längre.
Var tvungen att ha kortare sova på dagen då Louise skulle hämtas i skolan varje dag.
Kram alla