Bebis skriker mellan bröst 1 och 2
-
herrochfru
Re: Bebis skriker mellan bröst 1 och 2
Har inte lyckats med buffningen skulle det sta. 
Pojke född 13 mars
-
Irmasmamma
Att schemat 2-2 fortfarande inte sitter ser jag som ÄNNU större motiv till att ändra schema snart!herrochfru skrev:Det ende jag undrar ar om det ar klokt att andra 2-2 schemat eftersom det inte sitter an?
Det brukar liksom hänga ihop....att liten vill sova när han ska vara vaken och vara vaken när han ska sova!herrochfru skrev:Som du ser vaknar han han under sina sovpass, och jag har svart att halla honom vaken mer an 1,45 mellan. Vad tycker du?
Så inför du ditt nya schema när du snickrat färdigt det, bre på med MASSA Attityd och kör hårt tycker jag!
Irma
111108, SM från 3 veckor.
Olof
131008, SM från början.
Olof
-
herrochfru
ok- då ska jag börja med det till veckan - en fråga, menar du att 2-2 inte passar honom eller varför är det ännu större anledning?
Det här med att snickra färdigt ; Jag känner mig lite osäker, det finns ett ungefärligt mönster hur han sover och är vaken, men det ser väldigt olika ut från dag till dig. Hur snickrar man?
Jag såg förslaget, ska jag laborera med det?
Det här med att snickra färdigt ; Jag känner mig lite osäker, det finns ett ungefärligt mönster hur han sover och är vaken, men det ser väldigt olika ut från dag till dig. Hur snickrar man?
Pojke född 13 mars
-
Irmasmamma
Det jag menar är jag själv tyckte att 2-2 var otroligt svårt att få till och LÄNGTADE tills jag äntligen kunde få korta för- och eftermiddagslurarna (särskilt em) !! 
Utgå du ifrån exemplet om du vill, brukar passa de flesta. Justera ev tiderna samt spika mattider som passar era behov och sen: INFÖR!

Utgå du ifrån exemplet om du vill, brukar passa de flesta. Justera ev tiderna samt spika mattider som passar era behov och sen: INFÖR!
Irma
111108, SM från 3 veckor.
Olof
131008, SM från början.
Olof