Hej!
Nu har jag slarvat med rapporteringen, så här kommer 2 veckor i rad...
V. 22
Mån: Cirkel i grupp
Ons: Tabatapass i grupp
Fre: Veckans pass i grupp. Jag fick vara ledare igen, för cheferna var på student

Det gick bra! Fast jag sa bara lite instruktioner innan och förklarade att jag skulle vara med själv. Och så satte jag på musiken. Det var mycket jobbigare än det såg ut på tavlan! 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 och sedan upp igen, och ner så långt man hann på 30 intensiva minuter utan paus. Boxhopp, burpees, armhävningar, burpees (igen!) och dips. Alltså 10 av allt. Sedan 9 av allt etc. Bra pass att ta med på resa!
Lör: konditionspasset rodd/skidstakning
Sön: Ett veckans pass + Bodybalance.
V. 23
Mån: cirkel i grupp
Ons: Tabata i grupp
Fre: Veckans pass i grupp
Lör konditionspasset
Sön: ett veckans pass.
Ja, usch för simhallar... Jag tänkte på alla dessa tanter (mest) som struntade i att duscha innan de gick i bassängen?!
Möjligen blötte de ner baddräkten för syns skull! Alla dessa skyltar som stod om att det var OBLIGATORISKT att duscha utan baddräkt struntade de fullständigt i
GulligaA, Hon är driftig och om sig och kring sig Clara! Älskar att ha mycket att göra och pluggar som en galning! Har A i allt utom Cambridge-engelska där hon fick B.
www.clarasdansskola.se är hennes hemsidesadress om ni vill kolla. Kul med tävlingar i Hip Hop och disco! Clara tävlade i disco ett tag. Hoppas det utvecklar sig och blir större. Det var alltid bara 2 lag som tävlade i det på hennes tid... Det tog mycket tid att skjutsa och så, men jag älskar att titta på dans, så jag gjorde det gärna!
(Men när det gäller att hjälpa till här hemma får hon galna vredesutbrott och totalvägrar...

)
Jag kommer ihåg Aerolates! Hade några DVD:er jag jobbade efter, jag med! Undrar om jag inte höll på med det när vi började de här trådarna rent av
När jag tränar i grupp tränar jag det vi gör, och inget extra för rumpan. Men lördag och söndag lägger jag alltid till 100 höftlyft efter passen, eller blandar in det.
Vad duktig du är som kämpat på så med samma i 7 veckor trots att du inte gillar det!!!

Inte långt kvar nu då ju! Kämpa på!!
TorsMamma, håller med GulligaA, vilken hightech du håller på med!!
Ja, HUR hanterar man viktuppgång på barn... Det är SÅ svårt det där!

Det är verkligen en svår balansgång mellan vad som är sunt och inte...
Att man behöver röra på sig är ju en självklarhet kan man tycka, men det gäller att inte trycka på fel knappar...
Hoppas du får tid för återhämtning i sommar nu med familjen! Det är du värd!
Nu väntar en hektisk studentvecka! Clara tar själva studenten på onsdag, och vi har festen på fredag. (inget veckans pass då...)
Vet inte riktigt hur jag ska få till träningen i veckan, men hoppas det blir ok!
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.