Det har gått sådär för oss idag också
Isabella tog ca 10 min på sig att somna vid första luren och vaknade 5 innan hon skulle upp.
Vid andra luren som är ute i vagnen gick det inte alls bra

Det tog 25 min innan hon somnade. Jag tycker att det är svårt i vagnen för hon sätter sig upp och lutar sig ut för att titta efter mig och då är hon på väg att trilla ur så jag får rusa dit å ta emot samt lägga tillrätta igen. Idag resulterade det i att hon tyckte det var roligt och började le när jag kom rusandes

Men jag kan ju inte riskera att hon trillar ur heller...
Vi läste precis i boken att när hon sover ute i vagn så behöver man inte ramsa

och i vagningsstycket så står det inget om att man ska ramsa heller

Vi har ju ramsat och gått bort från vagnen och kört bekräftelsen precis som vi gör inomhus. Men vi tycker inte att hon har tagit till sig ramsan när hon legat i vagnen. Ska vi sluta nu eller fortsätta som vi har gjort tills uppföljningsveckan är slut? Jag får ju erkänna att det inte är jättekul att stå och ramsa med publik...
Nattningen tog 15 min idag och hon har vaknat flera gånger sen dess så jag befarar att detta kan vara hennes bakslagnatt...
Under uppföljningsveckan ska det ju vara samma var dag och inte mycket stimuli för lilla älsklingen men i boken står det att från dag 4 så kan man ta hem folk. Har jag förstått det rätt om man får ha besök men inte besöka andra?
Sanni: Jag har ju hittills kört på att inte träffa nån annan men blev lite fundersam när jag läste i boken nu...
Tacksam för svar