Hej alla!
Tystnad brukar vara tecken på att allt flyter på fint, så även i detta fall
Gissa vem som somnade på ramsa i bilen? Jajemensan, min lilla lilloppa

Vi har helt otroliga läggningar. Snart snart, kan jag dubba lilloppan till den fina titeln SS. Häromdagen så sov vi borta. Middagsvilan satt som en smäck, hon somnade utan ett endaste knyst. Men på kvällen när jag la ner henne i sängen så hörde jag världens brak och lukt.

Fasen, nu behöver jag ju kolla blöjan. Upp, till ljuset och titta, ne inget bajs. Men då blev ju fröken (med all rätt) förvirrad. Jasså, det var farligt att ligga där? #-o Fick ta en diskussion med damen. Det är den enda kvällen på det senaste som det tog längre än 1 minut att lägga henne. ( Det tog 25 min) Dagen efter flöt på lika fint som det brukar.
Njutningen! Den sanna njutningen av att ha en knubbis, som med hull och hår vill veta mer om denna värld (trots att vissa män nuförtiden är riktiga läskiga typer enligt skruttan) är en känsla som spränger i bröstet på mig. Det är så här alla ska ha det. Det är inte mördande jobbigt att ha en 6 månaders. Det är en välsignelse.
Kramar till er alla som finns här. Jag vet att jag har en trygg plats där jag kan ställa frågor till er kloka människor! Det gäller inte bara de suveräna hjärtebarnskontrollanterna utan alla mammor på forumet.