strömming skrev:Är så stolt över Mr. R som lär sig så fort hur skönt det är att sova.
Han har gjort sådana framsteg sedan vi kom hit, somnar själv i vagnen, lyssnar på ramsan, sover gott, äter som en häst och kan nu med lite hjälp kravla sig fram på golvet. Min goa unge!
Mr. R är ju bara för go, vilken liten charmör! Tänk så nöjd han blev när han äntligen fick lov att sova inne, den lille filuren
Lindsey skrev:Min lilla tjej verkar vara så tacksam över att mamma äntligen fattat att det är så här man ska ta hand om mig och hon har utvecklats enormt på så kort tid. Hon äter massor och älskar det, hon kluckar förnöjt på tutten i 10 min istället för 40 (då hon alltid somnade av utmattning p g a amningsnappen som gjorde henne helt slutkörd). Hon somnar på 1 minut om dagarna och jag har fått väcka henne varje morgon och dagspass. Hon är så jäkla skärpt! Och jag är så stolt över henne. Nu har hon fått roser på kinderna, leker på mage och håller låda.
Miss. S resa har varit alldeles fantastisk att få ta del av - vilken enorm utveckling hon (och mamma!) gjorde under de här dagar och nätterna. Det är verkligen inget annat än fantastiskt!
Tänk vad många glädjetårar och glädjeskratt det blev under de här dagarna, jag hoppas alla ni fyra mammor ger era härliga ungar en stor puss från mig, och jag hoppas resan hem för er alla går bra! Kanske mr L och mr M:s mammor skriver lite i tråden och berättar om sista natten, jag är SÅ nyfiken

.
Nu är jag hemma med mina egna (lite större) ungar och de har nyfiket frågat vad jag gjort hela dagarna. Vi har tittat på kort och de tycker jag fått ta hand om sååå söta bebisar, och så får jag berätta igen och igen

.
Jag har en liten blogg och tänkte göra ett fotoalbum där från Gastsjön, om det är nån som inte vill vara med där så kan ni bara pm:a mig så slipper ni

.
Och GRATTIS till alla nyblivna kurare, nu får ni också fina, fina diplom att hänga på väggen!
Tack till er alla för underbara och minnesvärda dagar
Kram Mia