SHN-kurs i Gastsjön (för)sommaren 2010

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
HÖNSMAMMA

Inlägg av HÖNSMAMMA »

Som vanligt är jag sent ute ser jag :shock: , men hoppas att det finns behov/plats av ytterligare en kurledare? Anna, hur ser det ut?
/Kristiina
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset. ;)
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Det ser strålande ut tycker jag :lol: Särskilt om DU :heart: vår kära Hönsmamma kommer också!

Blir vi - ni :oops: - "för många" kurledare, får vi väl kalla det vidareutbildning, helt enkelt \:D/ Vidgad erfarenhet skadar aldrig.

:arrow: Och jag har den stora glädjen att meddela att SusanD :heart: vill hjälpa till att organisera det hela =D> Den här gången också \:D/

:heart: O:) :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Jannika, får jag lov att ha min plats i din bil lite hängandes en tid? Det ser ut som om jag kanske kan åka med Kiki i hennes bil. Hon bor ju bara i Norrtälje och det vore ju än dock smidigare för mig om möjligt. Förutsatt att hon åker dvs. 8-[ [-o<
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
HÖNSMAMMA

Inlägg av HÖNSMAMMA »

Tack vad trevligt det ska bli! :D
Ska genast boka av de dagarna i jobbkalendern.
Kram! :heart:
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset. ;)
Jannika

Inlägg av Jannika »

Självklart Torsmamma, nemas problemas. Eller så knör vi ihop oss i baksätet och så åker kiki med oss. :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Jannika skrev:Självklart Torsmamma, nemas problemas. Eller så knör vi ihop oss i baksätet och så åker kiki med oss. :heart:
såklart vi kan, men

jag tänkte att det behövs bilar nu när Taxi Bräcke gått i graven och jag ÄLSKAR ju min bil och känner mig lite bättre när jag åker i den :oops: 8)

Nå, det ordnar sig nog på bästa sätt tror jag, tåget är ju såååå smidigt och trevligt det med, kommer ihåg Jannikas entré i Gävle i gummistövlar och viktiga Torpan som var tvungen att åka 1a klass :wink: (men så är hon ju en klass för sig oxå :heart: ) och jag fick MIGRÄN och försökte låtsas som ingenting.

Tror du/ni vi kan lägga frågan på hyllan några månader och ta upp den igen när vi är liiiiite närmare i tid. Tiden kan ju visa att nån bebis med mamma vill åka med i nån bil :wink:

kram K
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
duggan

Inlägg av duggan »

Jag vill jätte gärna komma, men det verkar vara många kurledare redan som anmält sig, men finns det behov så kommer jag gärna. Antingen på natten, eller på dagen...jag är ju expert på hur man reder ut trassligt dagslurar :roll:

//Malin
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
galaxen

Ojdå

Inlägg av galaxen »

Sådär går det när man är dålig på att närvara på ett tag; då missar man sånthär. :cry:

Jag skulle så gärna vilja lära mig kura, men jag ser att den helgen - ja det är den det är tänkt att jag ska bli fil kand i omvårdnad - om allt löper enligt planerna. :lol:
Så jag hoppas att det blir nån mer kurs nån gång och att jag får vara med sen så jag kan bli både legitimerad och diplomerad. :wink:

Jag o resten av familjen får helt enkelt landa i Gastsjön senare nästa sommar, om vi får.
mamma till kärlekens gåva med extra glädjekromosom, matte till 4 småtigrar och ssk-student T6
080612

Inlägg av 080612 »

Jag vill hemskt gärna bli "kursad" - inte kurad, själv sover man som en stock på nätterna :D
Finns det plats för en till som vill lära sig mer?
Kurat dottern vid 6 månaders ålder, men att omges av alla dessa kunniga, det vore bara helt underbart!

/Annika
Min värld blev underbar dagen då du kom - Isabelle 2008-06-12. Finaste!
Och livet förgylldes ytterligare med er - Molly och Ida 2011-09-06.
cissii

Inlägg av cissii »

Hej :D

Jag vill oxå komma, men vet inte vad jag skulle kunna tänkas göra. Röka på altanen kanske?
Men det kanske inte är så stort behov av en altanrökare.
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
kiki

Inlägg av kiki »

cissii skrev:Hej :D

Jag vill oxå komma, men vet inte vad jag skulle kunna tänkas göra. Röka på altanen kanske?
Men det kanske inte är så stort behov av en altanrökare.
Hoppas hoppas hoppas att du behövs
:heart:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

080612 skrev: --- att omges av alla dessa kunniga, det vore bara helt underbart!
:D Kära du - du är så vansinngt välkommen :wink: :lol:

Vi kan ju inte BARA vara idel Diplomater :roll:

Och det är ett underbart gäng, ska du veta. Dessa kurser går till historien :lol: om de inte redan gjort det :-({|=

:arrow: Och jag har en underbar nyhet. Kära Elle :heart: ställer upp som planerare och organisatör \:D/ Tillsammans med likaledes veteranen SusanD :heart:
cissii skrev: --- det kanske inte är så stort behov av en altanrökare.
:D Inte direkt behov av men plats för :!: Vore underbart att ha dig med :heart: Säger Gastsjön och säger jag. Med flera, med flera :wink:

:arrow: duggan - jag säger bara det: välkommen [-o<

* * * * *

En nyhet av pekuniär art har jag också att berätta :shock: Jag måste denna gång begära en deltagarpeng. Jag har satt den till 800 kronor per person (att gälla alla, även kurmammorna omsider). Kanske faller några av er kära anmälda ifrån för detta. Kanske samlar ni i stället på er en hundring i månaden fram till dagen K som i Kurs. Jag är ledsen men säger som det är. Min revisor gnäller och klagar: jag gör hela tiden av med mer än jag får in :oops:

:heart: :roll: :heart:
TinasDag
Kontakt:

Inlägg av TinasDag »

Inga problem säger jag!
Var chockad :shock: över Annas generositet förra gången när sonen kurades men oerhört tacksam för att vi fick komma :!: :D :!:

Litet tips på källa till inkomst som man kanske lätt glömmer (sen ligger det ju i tiden att vara miljövänlig och återanvända oxå :wink: ):
Sälj lite gamla kläder/leksaker på tradera eller anordna loppis, själv skall jag ha "garage sale" till våren. Det är inte klokt vad grejer man samlar på sig :roll:
Kram, Tina
PS. Ser att alla norr om mig redan planerar resan...finns det nån söder om stockholm som skall upp och vill göra sällskap?
Kram igen!
:heart: Vetgiriga semlan Dag :heart:
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
:heart: Ingrid som kan själv! 090826 :heart:
http://dahlin.bloggproffs.se
cissii

Inlägg av cissii »

Hej

Då vill jag gärna komma. Alltså jag kan väl kanske vara med och kura på något sätt hoppas jag, eller förra gången hade jag någon slags roll i matplaneringen, det skulle jag ju kunna göra igen.
Jag kan ju inte bara röka mig igenom kursen :roll:

Får jag komma så är vi tre från Göteborg vad jag kan räkna, Tina och Anna?
Samåkning?

Internt PS: Kiki, det ska bli jättekul att ses igen!
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, TinasDag :heart:

:D Cissii - vidareutbildning kallas det :wink: :heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"