Hej alla
Vad avstressande och skönt det låter med Yoga.Jag skuller oxå vilja prova på det men det finns ingen tid över just nu.Tomas är ju som bekant borta under veckorna och jag vill inte belasta mormor och morfar mer än vad jag redan gör.Får vänta tills Liw har blivit lite äldre,så kan dom bara gå över till oss medans jag åker iväg nån timme.Jag sam mycket innan jag fick barn och tyvärr har det inte blivit så jag tagit mig den tiden att göra det efter det.Men jag längtar och det blir bara starkare och starkare att jag känner att jag vill börja simma igen.Jag älskar det

Det är sååå avkoppplande att simma en kilometer och sen ta en bastu på det.Efteråt är man som en ny människa.Tänkte jag ska börja till hösten igen.Nu har ju Liw sovit(peppar,peppar ta i träd......)hela nätter ända tills vi började med vällingen för två veckor sedan.Från 18.30-06 varje morgon.Jag trodde ALDRIG det skulle gå så smidigt som det faktiskt gjort.Visst kan hon ligga och gnöla ett tag när vi lägger henne men det tar hon hand om själv.Det är oftare på dagen än på kvällen.Då brukar hon somna påengång.

Antagligen är hon trött efter det långa passet (3timmar) och bara vill sova.Jag bara ramsar och går ut sen får hon ta hand om resten

Hur går det för er andra

Har det fixat sig med uppvak och skarvar mm.Är det nån som kurat till 12timmars natt

Våra små är ju fyra månader nu nästan allihopa.Det har gått så otroligt fort

Två månader till så är dom halvåret.
Ja,vi har hemlagad gröt numera åt Liw.Jag började med 4månaders köpta gröt.Naturell havregröt.Sen fick jag tips från Mia och började med vanlig havregrynsgröt åt Liw.Jag har inte märkt skillnad på den köpta eller den hemlagade med Liws mage.Jag har ganska stor klick katrinplommonpure så hon inte blir hård nu när hon både äter gröt och dricker välling.
Igår tog ersättning slut så nu har jag kört endast välling istället.Det lär väll gå.Drygt att ha två olika tänkte jag,med olika nappar och vällingburkar utan nu kör jag rakt av.Tänkte jag ska ta och öka mat mängden lite undan för undan .9 målet vill hon endast ha ca 50ml efter gröten och det är lika dom andra två målen klockan 13 och 16.Ska man ge vatten istället eller hur gör ni
kram