Det här var egentligen till lilltjejen men jag stjäl nog tipset. Tack! Jag beställde amningste med bla lucern (för ökad mjölkproduktion) och fänkål (mot gaser) från www.minimundus.se (tips från TorpSara) i går och det kom redan idag. Eftersom det är nypon i också så är det riktigt gott. Ska ta och byta ut kaffet mot te i alla fall ett par gånger om dagen. Idag har förresten Rufus fått päronpure istället för banan. Gott gott, och lösande för magen som varit lite trög av banansmakisen.nilam skrev:Ang skrarven som du skriver om och jag och många här också har haft problem med så har jag börjat att dricka mindre kaffe och har nu i 2 dagar inte märkt av skarvet på fm eller lunchen, inbillningkanske
värt att testa (om du nu öht dricker koffein)
Hade förresten en förtrollad stund med lill-knas efter amningen i eftermiddags. Han låg och skrattade mot mig och var nöjd och glad. Så får han för sig att sträcka sin hand mot min mun så jag "tuggar" lite på hans fingrar. Han börjar känna efter på läppar och ser otroooligt koncentrerad ut. Sen efter en stund håller jag min hand inom räckhåll för honom och han tar mitt finger och stoppar det i sin mun och knaprar lite. 10 minuter ordlös kommunikation på hög nivå!