Hej!

Byxorna funkade inte i längden så att säga. När de stretchade ut sig längst dagen åker de ner hela tiden

Så det blir inget merköp där. Men jag hittade ett par på Lager 157, dem köpte jag 2 par av.
Bra träningsveckor trots så mycket jobb GulligaA!

Och 20.000 steg?! HJÄLP!!!
Men inte bra att du sov så dåligt

Hoppas det är lugnare nu för dig...
Det låter som ett bra träningsupplägg du har tänkt ut!
Nja, det är väl kanske inte DET jag menar med löpning! Detta är mer "tjurrusning"!
Tyvärr utgår det ena av de djävulspass (torsdagspasset) jag "gärna" går på till förmån för uteträning i skogen. Lite nyfiken är jag, men backintervaller, löpning några km tillsammans, och stopp för burpees m.m... Jag KOMMER att halka efter brutalt, och då får jag nog jobba upp konditionen bra mycket mer innan jag försöker mig på det!
Förra veckan, 5 pass:
Mån. Jobbade sent på kafét, så det fick bli bål/rörlighet bara. Lite mesigt pass.
Tis: veckans workout team 1 tim
Ons; veckans workout individual
Lör: det veckans pass som stod uppskrivet, rodd m.m.
Sön: cikel/styrka 45 min.
Det går bra med träningen tycker jag. Jag vill gärna ha 2 nära-döden-pass per vecka, och det har jag fått till hittills.
Sedan blandar jag upp det efter hur jag jobbar. Bodystep, egna pass, kanske ett mildare pass, och cirkel/styrka på söndagar.
När jag fick schemat för maj satte jag genast igång och planerade träning efter det. Jag får ihop det, men ibland är det tufft! Det är ju massa annat som ska göras också här hemma! Och min firma. Kundbesöksdag. Och städjobbet...
Vissa dagar städar jag "lilla städet" omkl.rum och entré, innan kaféjobbet.
Imorgon t.ex. Städa 7.30-8.30. Åker till kaféet och jobbar 9-18.30, åker till gymmet och går på Body Balance 19.15-20.15. Är alltså borta 7.30-20.30... Så då lagade jag morgondagens mat idag 22.30 efter en lång kundbesöksdag + ett nära-döden-pass...
Denna veckan är tuff arbetsmässigt! Men nästa vecka är
betydligt lugnare!
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.