Måste börja att berätta om vilka FANTASTISKA ledare vi har på gymmet!!!
Chefen skickar ut veckobrev varje fredag, och det i fredags var väldigt dystert...
Vi har förlorat massor av medlemmar som valt att säga upp sina årskort pga Corona
Och de som köper månadskort har blivit otroligt mycket färre.
Chefen och hennes syster permitterar sig själva delvis nu, och det skulle behöva dras in ÄNNU mer på passen än vi redan gjort...
Då går personalen ihop för att enhetligt säga att de jobbar gratis från nu och över hela sommaren!
För de vill inte missa sina träningstillfällen. Och de vill inte att våra kunder ska bli lidande för att vi har färre pass.
Och de vill att gymmet står kvar efter Corona.
Alla har andra jobb, så de är inte beroende av lön på det viset.
SÅ fina människor!!!
Fick reda på att även jag kommer permitteras... Men de kommer ta så lite de bara kan, hur mkt vet jag inte än.
Och där går ju staten in så jag kommer inte förlora mycket på det.
Håret...
Jag slutade aldrig att tappa hår efter amningen av Ida. Och hon fyllde 17 nu!
Efter hårtvätt får jag tillbringa en bra stund med att spraya hårbotten med sådan där färg man egentligen använder till att färga utväxt med, samt Toppik, ett "fyllnadspulver". Har alltid håret uppsatt i knut, för då syns det minst hur tunt det faktiskt är... Så... 1 - absolut max 2 ggr/veckan är mitt svar.
Wow, vilken vecka GulligaA!!!
TorsMamma, MMA??
Min vecka:
Mån, det var annandagen och bara 1 cirkelpass som blev fullt, så jag jobbade istället. Gjorde ett snabbt hemmapass bara.
Ons: ett gammalt veckans pass med 100 knäböj, 5 burpees. 90 situps, 5 burpees, 80 utfallssteg, 5 burpees etc, avolika saker med 5 burpees mellan varje ner till 10.
Fre: Veckans pass i grupp ute. Det var fullt!
Lör: 3 km rodd, 3 km skidstaksmaskin (+50 fällkniv mellan varje km)
Sön: Jag och dottern skulle på Bodybalance, men vi åkte tidigare och körde samma som i onsdags tillsammans före Bodybalance.
Jag börjar bli lite frustrerad över min figur. Jag har helt klart gått upp några kilo utan att jag vet varför. Tycker inte jag är förtjänt av det!
Vi har ingen våg hemma, men det känns i kläderna.
Så nu har jag beställt en träningskonsultation av chefen! Bra om ett proffs ser över vad jag gör känner jag och kan komma med tips!
Jag ska även ta upp det där med att jag håller på att tappa rumpan... Det blir på fredag, så det blir intressant!
Kram Anna