Tack, AlmaAlma skrev:Lycka till hos Skavlan 1a februari Anna!
Tre gäster till som jag inte känner till och förhoppningsvis bra dialog med alla [-o<
O:)
Tack, AlmaAlma skrev:Lycka till hos Skavlan 1a februari Anna!
Hur menar du nu?Luvisen skrev:Jag visste inte att Skavlan extraknäckte som domare...Trodde hans program var myspys fredags snack. Myspyset försvann ju omedelbart...
![]()
![]()
Jag förstår inte vart han ville komma med sina frågor. De var underbältet-frågor och du rara försökte svara... Han skulle inte haft ngt svar. Tycker iaf jag.
Gräsligt!
KRAM på dig!![]()
Ja, instämmer till fullo. Jag fick associationer till en rättegâng när jag sâg programmet (tack miniz för länken), ett riktigt korsförhör, förutom den lilla detaljen att de enda svar som godkändes var de som passade in med den redan kända versionen av vad som hänt.Alma skrev:Hur tänkte Skavlan här? Att en människa ska svara på mängder av anklagelser om sin person, sitt leverne och sin profession, ge berättelser och betraktelser om sitt eget privata liv, svara på frågor om vad som kan vara vad hos sin dotter och debattera en rad andra livavgörande frågor - på bara några minuter??? Och dessutom inte få ge hela sin version för att en som nämns inte fanns i studion? (Medan kritiken mot Anna fick framföras tidigare utan hennes närvaro.)
Tillfrâgad har han nu blivit, i Aftonbladet stâr det sâ här:Alma skrev:Och nu hoppas jag att det är dags för pappan att bli tillfrågad i offentligheten.