Första natten utan mat för lillskruttan....yihoooo =D> och inte var hon direkt vrålhungrig nu på morgonen ändå
Vi började kurningen igår och valde att kura uppe i hennes rum iaf....tänkte att om storasyster vaknar får vi väl ramsa henne med......men hon har inte sagt ett knyst under hela natten
Hur gick kurningen då

...
läggningen hann vi inte mer än lägga henne tillrätta vagna o solfjädra innan hon hade somnar....vet inte om hon ens hann höra ramsan......sen sov hon som en stock till kl 3.15....(har inte hänt på hur länge som helst att hon sovit så länge ...... kan bero på att vi inte visste att babywatchen inte funkade somden skulle och vi inte hörde alla ljud då hennes dörr var stängd) Hennes rum ligger vägg i vägg med vårt)....men det var sköntiaf.
sen fick däremot hålla på i en timme med att få henne att somna om igen.
När hon grät gick jag in lade henne tillrätta buffade/vagnade och solfjädrade och gick ut med ramsa. Och så höll vi på till 413 då hon fick en sista bekräftelseramsa.
Däremellan var vi inne jätte många gånger och blir lite osäker på hur man ska göra.....hon var aldrig hysterisk .... men skrek upp sig om jag inte kom in efter ett tag.
Sedan sov hon till 6.00 och då var det samma visa igen ...så fort jag lämnade rrummet med ramsa började hon gråta ...men så fort hon lades tillrätta igen med lite buff blev hon lugn på 3 sec......Sedan somnade hon aldrig om och vi gjorde morgon 645.
Nu några frågor
Ärdet så att hon ska buffas tills hon blir lugn och tyst och sedan ramsar vi ut oss elller skahon buffas så att hon precis håller på att somna???
Är livrädd att hamna i ett träsk av buffning/vagning och vill vara jätte försiktig.
Nu kommande natten kan vi väl bara ramsa och inte buffa?? om det nu inteblir kris.
och när hon har buffats och fått ramsa och börjar gråta när jag ramsar ut mig eller direkt efter ...så får hon väl göra det ett tag utan att vi ingriper
Är förvånad över att natten gått så brasom den gjort.....vet att det kan komma bakslag.....men hoppas på det bästa
Stort tack igen