TorpSara skrev: Kan vi inte få en lista på vilka som är där också?

Det här läste jag ju för flera dagar sen och tänkte berätta, men minnet ni vet
Här är alla:

Anna själv förstås, redo att rycka in närhelst det krisar till sig för oss andra!

Bibban såklart, donar och fixar - snart ska det bli årliga tipsrundan, mycket spännande!

SusanD, superorganisatören!

Elle, tillsammans med SusanD står hon bakom hela arrangemanget.
"Gamla"kurare (tillsammans med Susan och Elle):

HÖNSMAMMA (utan henne skulle vi väl svälta ihjäl

)

/LO, forumets tidigare ordförande

TorsMamma, forumets nuvarande ordförande
Blivande kurare:

Bluna

Fanny83

LenaK

Hippo

MrsGreen

NyaMamman

TinasDag
(TorsMamma har editerat detta inlägg då några har bytt sina användar namn)
De fyra mammorna får presentera sig själv sen tycker jag
Ni förstår ju att vi är ett härligt gäng, eller hur
Just idag har sommaren kommit till Gastsjön också, även om vi inte kan tala om nån värmebölja precis... Barnen sköter sig helt enligt skolboken, det är lika fantastiskt varje gång man får vara med om den här resan dessa små gör. Alla som tror att SHN är nån sorts barnmisshandel borde får vara med om detta mirakel som sker när små trötta barn på några nätter lär sig somna gott, sova gott och orka njuta av dagarna! Ett nytt liv väntar de här fyra små busarna, och för deras föräldrar med såklart. Så mycket kärlek, glädje och värme som finns här i Gastis under de här dagarna skulle räcka till att värma upp hela kalla Sverige under vintermånanderna. Och jag får vara med
Snart börjar kurarligan vakna till liv, men just nu är det stilla och lugnt här. Tre av de fyra små sover och jag hoppas deras mammor vilar också, för i natt ska de själva ta hand om sina barn (pust, vad jobbigt - obs! ironi!) så en liten lur är nog en bra idé! Själv åker jag hem efter middan med Hönsmamma, plikten kallar. Jag ser redan fram emot nästa kurs och hoppas att många gamla vänner kommer, plus såklart en hög med nya! Kanske nån av kurmammorna kommer tillbaka för att utbilda sig, det har vi varit med om förr

.
Hej då så länge!
Mia