Hela dagen har gått heluselt, även igår måste jag erkänna
Hade vilorna igår i vagn, hon vaknade efter 45 min på 1.5 h vilorna och efter 35 min på 45 min vilan. Då vi var ute försökte jag vagna henne tills hon somnade med misslyckades....
Nattningen tog 25 min, högljudda protester!
Hon har dessutom börjat vända sig helt i sängen, lyckas rulla sig så hon ligger på tvären på kortsidorna... När hon har varit som mest uppgiven har vi gått in och lagt henne till rätta och ramsat oss ut.
Jag PROPPAR henne full med mat. Idag kräktes hon mjölk genom näsan, fick höra senare att det är pga att de har ätit FÖR mycket!
Måste ge henne mjölk först, annars orkar hon inte smakis alls.
Hela dan idag var verkligen en katastrof. Morgonvilan sov hon 0 min, tog upp henne efter 1.5 h. Hon hade somnat nån minut bara, eller tystnat. Undrar om hon hade ont någonstans?
Lunchvilan somnade hon efter 25 min och sov ca. 35 min, resten av tiden ramsande och korta korta små slumrar. Försöker verkligen att inte överramsa och lämna henne ifred! Musiken är på, och när det är som värst dammsugaren.
Hon är SÅ MÄTT innan vilorna, svårt att få i henne något alls, mer än jag ger henne.
45 min vilan sov hon utomhus och vaknade efter 35 min (IGEN!). Hon fick ligga kvar i vagnen, men var helt glad och vaken.
Nu på kvällen tog det några 25 min innan hon somnade.
VAD ÄR DET SOM FÖRSEGÅR egentligen!
Har svårt att skjuta upp nästa vila när hon sovit så dåligt, hon är SUPERTRÖTT men vaknar ändå snabbt igen? SKUMT.
Ska verkligen jobba på ramsandet imorgon, snacka om hur BRA jag är som KLARAT det SÅ BRA hittills!
Fortsättningen följer...