Duktiga ni är och så peppande det är att läsa =D> Tack för mattips - emottages tacksamt. Nu har jag ändrat om lurarna här hemma så nu blir det lugna luncher och långa promenader
Här har det varit segt och +0,1

Nu har jag börjat med ganska tung träning så visst är det så att muskler väger mer... 8) Fast kanske inte på 2 veckor. Har inte ens fuskat, bara på fredag och lördag liite. Känns långt kvar tycker jag. Gnäll...gnäll...nu ska jag gå och ta ett glas vin...Gräsligt förkyld också. Så: nog gnällt idag.
Har varit extremt trött sedan började träna och min tränare tyckte jag absolut skulle äta 20p dagen innan eller samma dag jag skulle träna - beroende på träningstid. Jag har nästan hållt mig på 16 för att kunna spara till helgen. Visst får man spara eller har jag missförstått det
Nancy: bryn kycklinglårfile och lök. Tillsätt krossade eller passerade tomater samt vatten (och gärna rött vin - visst måste de kalorierna försvinna i koket

). Buljongtärningar, lite soja samt gärna timjan. I med klyftad svamp, broccoli samt gärna allt annat du kan hitta. Låt koka och om för vattnigt så red med lite majzena. Blir bra att frysa.
Sussi

Var rädd om dig - både kropp, själ och hjärta.
Kram alla