ÅsaB
/Fjällmor
Skönt att kunna vara till hjälp. Jag som vet så mycket om sånt härÅsaB skrev:Men hallå - är den här tråden bäst, eller vad??? Fållband - hur genialt var inte det??? Tjoflöjt, livet leker - och som om det vore ödet börjar solen tok-skina utanför fönstret och min vikarie är och fikar, så jag kan surfa runt lite utan att ha någon hängande över axeln!
Ottilia skrev: LO: Kanske skulle du sticka något? Eller virka? Raggisar till barnen, eller en skön höstmössa till dig själv? Vad vet jag, du kanske redan har insett njutningen av att sticka och virka?Annars står jag gärna till tjänst med bra nybörjarmönster och stöd
/Ottilia
Självklart!Ottilia skrev:Vad tror ni? Visst är jag värd ett extra stort glas vin ikväll?/Ottilia
(vilket inte alls hade med vinet att göra uta bara tog oss tillbaka till tråden en aning/LO skrev: Jag har just sytt ut en tunika.![]()
/LO
Ottilia skrev: Stilla: Hur går det med symaskinsinköpet? Hade du en redan och bara ville förnya eller står du helt utan? (hemska tanke...) Mitt tips är att besöka symaskinsaffärer och köpa begagnade alt. visningsex. Då får man bra kvalitet till ett lägre pris.