Nu är Frida här!!!
Nu är vi hemma
Hade ju bestämt oss för att stanna till i morgon måndag, men igår eftermiddag längtade jag nåt så hemskt efter resten av min familj, att det gicka bara inte vara kvar... Så vi for hem och överraskade barnen och mormor och farmor, som var här och barnvaktade
Åh, vilket härligt återseende, och vilket underbart mottagande lilla Frida fick i familjen
Det var verkligen HON som fattades oss, det såg vi igår. Hormonerna i kroppen och syskonens glädje gjorde att jag bölade som en tok
Natten var SÅ lugn, hon har sovit gott, och imorse fick hon äntligen lön för mödan när hon sög i brösten, den ljuva mjölken rann i strida strömmar
Min värk i axlarna är borta - tack och lov
Och Jannika, tack för "snabbhoroskopet" och namntydningen
Det ger sannerligen ett sug efter att vilja ha mer
Tack för alla gratulationer
Det är så underbart att få komma hem och sätta sig och läsa allt det fina ni skrivit, och på tredjedagen som jag är, så flödar tårarna såklart...
Jag är så lycklig över min stora familj, och få dela den glädjen med er känns så BRA
Många varma kramar från Mia
Hade ju bestämt oss för att stanna till i morgon måndag, men igår eftermiddag längtade jag nåt så hemskt efter resten av min familj, att det gicka bara inte vara kvar... Så vi for hem och överraskade barnen och mormor och farmor, som var här och barnvaktade
Det var verkligen HON som fattades oss, det såg vi igår. Hormonerna i kroppen och syskonens glädje gjorde att jag bölade som en tok
Natten var SÅ lugn, hon har sovit gott, och imorse fick hon äntligen lön för mödan när hon sög i brösten, den ljuva mjölken rann i strida strömmar
Min värk i axlarna är borta - tack och lov
Och Jannika, tack för "snabbhoroskopet" och namntydningen
Tack för alla gratulationer
Jag är så lycklig över min stora familj, och få dela den glädjen med er känns så BRA
Många varma kramar från Mia
Ååååå! Jättegrattis Mia! Äntligen har hon kommit! Massor av kramar från Maria (och Edvin - blivande svärsonen, kanske?
)
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
-
Lillsprudlis
Har tänkt så på dig de senaste dagarna. Nu äntligen har jag fått möjlighet att läsa.
Du är makalös
Frida, ett sådant vackert Sprudlis namn.
Sköt om er och STOR pusslis på magen på Frida
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022