Tyvärr, tyvärr, tyvärr slutar dagen lika dåligt som den började
Han har bara sovit en timmes pass rakt igenom hela dagen. Oroliga sådana pass.
Jag har några frågor:
När man vagnar, skall man bara vagna så länge han skriker? Skall man sluta tvärt sedan? Skall man vagna så fort han piper igen? Jag lade lillen 20 och han har inte somnat in än. Mellan pipen tittar jag in i vagnen (har en liten filt över vagnen) och då sover han.
En annan sak: betr att bestämma när nattmålet skall inträffa; tänk om han sover kl 18 och precis har somnat in? Skall jag väcka honom då?
Maken har också grälat på mig idag... Han blir också frustrerad. Jag blir nervös över att bara bestämma en tid så där. "Tänk om det inte fungerar" är en tanke som poppar upp i min skalle hela tiden och det påverkar ju attityden VÄLDIGT negativt. Samtidigt ser jag ju att lilleman behöver ha hjälp eftersom dagen har sett ut som den gjort (helt upp och ned) - fnuttäter och fnuttsover.
Tja...det var mina tankar just nu.
zzzzzzzzzzzzzzz//K