Hej!
Ja, det är verkligen förskräckligt, allt som händer nu!
Man ser heller ingen ände på det! När ska det ta slut? När blir det vanliga tider igen? BLIR det vanliga tider igen?? Någonsin?
Jag får inte in en enda order till min egna lilla firma

Det är helt dött... Som att hela Sverige stannat!
Brukar vara ute på kundbesök på onsdagar. Var ute förra onsdagen. Var ute hela dagen, körde 25 mil, och sålde för 1.000:-...
Det håller ju inte! Mina återförsäljare - som är blomster/presentbutiker - har inga kunder! En hade haft 1 kund på hela dagen. En annan 2...
Då kan de ju inte köpa in mer! De måste sälja av vad de har...
Folk som faktiskt är FRISKA måste förstå att det är ÄNNU viktigare nu att handla lokalt!
Städer och samhällen dör ju ut helt... Butiker, restauranger etc. får stänga ner om ingen gynnar dem

.
Det är onsdag idag, men jag åker inte ut nu på ett tag... Kanske mest för självförtroendets skull...
Jag är LIVRÄDD att gymmet ska behöva stänga ner, så jag förlorar den lilla 50% inkomst jag har därifrån!
Det är den enda lön jag kan ta ut i nuläget...
På gymmet städar, och städar jag för tillfället. Det är ju en städerska där, men jag kör extra med desinfektion på maskiner på mellanstunder.
Som en kund sa - det här är ju det säkraste stället att vara på nu - här är ju inga folk! Sorgligt, men sant...
Såååå tråkigt med din förlorade vardagsmotion GulligaA!!

Kanske du ska inleda dagen innan du börjar jobba med en cykeltur halvvägs till jobbet, och tillbaka? Och samma när du slutat för dagen? Som en rutin?

Och det är också lite tråkigt och ensamt att jobba hemifrån kan jag tro... Och svårt med karaktären...
Förra veckan:
Mån: cirkel i grupp (från denna veckan kör de cirkeln och veckans pass utomhus!

)
Ons: kort intensivt eget pass
Fre: var med på morgonyoga 6.30 till min egen förvåning! Kunde inte sova, så jag var ändå vaken och Clara skulle dit, så jag hängde på. Jag räknar det dock inte som träning, för det var väldigt mjukt. Veckans pass i grupp på e.m. (LunchTabatan är inställd ett tag framöver.)
Lör: 3 km rodd, 3 km skidstaksmaskin
Sön: 1 timme styrketräning i gymmet + direkt efter BodyBalance
Familjen ligger i drivor i magsjuka, men än har jag inte fått det....
Kram!

Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.