Snyggt!
Det är ju så, precis som du säger, att det ständigt dyker upp nya situationer i livet och det är då det gäller att tänka med hjärnan hur man ska agera. Skriv en lapp och sätt upp på kylskåpet RAMSAN SKA JOBBA eller något liknande så har ni något att luta er mot när livet gungar lite.
Så ös nu på med mat så kommer nätterna bli långa och fulla av skön sömn för er alla.
Kram Susan
Ammar inte tillräckligt på dagen
Re: Ammar inte tillräckligt på dagen
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Re: Ammar inte tillräckligt på dagen
Vill bara uppdatera att Sofia sover fortfarande sina 12 timmar utan att äta
Det blir några uppvak på nätterna då och då men med liten buff/solfjäder somnar hon om. Då vi bott borta de sista dagarna ville jag inte börja med ramsa men nu när vi kommer bo hemma ett bra tag och hon får sova i sin egen/samma säng så kommer jag låta ramsan ta över.
Det är lustigt hur man projicerar sina känslor: nej... hon kan ju inte gå från att ha ätit kl 19, 23, 3.30 och 7 till att äta sista målet kl19 sova hela natten och först äta kl 7!
Denna gångens lärdom: Is i magen, och att våga köra några nätter och sen utvärdera. Jag vill gärna ha resultat meddetsamma och då blir det lätt att man inte kör vidare på det som egentligen fungerar...
[-o< Nu hoppas jag det blir lite sömn för mig och ett tag innan jag kommer med mer frågor

Denna gångens lärdom: Is i magen, och att våga köra några nätter och sen utvärdera. Jag vill gärna ha resultat meddetsamma och då blir det lätt att man inte kör vidare på det som egentligen fungerar...
[-o< Nu hoppas jag det blir lite sömn för mig och ett tag innan jag kommer med mer frågor
Mamma till Sofia född 04-06-2012