Jo då, visst har det blivit fler samtal med Fia

.
4 gånger på 1½ år har det blivit nu och jag har också besökt Anette i Göteborg som någon tipsade om här tidigare i denna tråd.
Men så klart - Fia är ett strå vassare
Eller många strån - hon är helt underbar
Min bror blev nyfiken på henne och ville ringa men jag gav honom ett bättre erbjudande - vi ÅKER dit \:D/ .
Ville ju inte åka de 30 milen själv, så vi bokade in oss och fick en underbar tur till Blekinge.
Fint väder, trevligt sällskap och någon att prata med efter sittningen som står en nära och som känner en.
Det var så spännande att träffa Fia IRL och hon var lika fantastisk som hon varit i telefonen.
En sådan varm, godhjärtad, härlig och mysig person. En person som man kan sitta och ha många djupa samtal om livet med

.
Det bästa med Fia är att hon förklarar allt så enkelt och hon sår verkligen frön till ens tankar och när man sen fått funderat, läst igenom sina anteckningar igen och kommit till lite mer insikt så står allt så klart framför en.
Det är som att hon öppnar upp en dörr som får sinnet att utvecklas
Det senaste året har varit en tuff period för mig och Fias ord och vägledning har betytt oerhört mycket. Visst hade jag klarat det utan Fia men det hade varit så mycket tuffare utan hennes ord

Denna gången fick jag tid och möjlighet att säga det till henne direkt och det betydde mycket för mig.
Du har verkligen en fantastisk mamma Anna
Kram på er och våga ta steget - det är det värt