Cyan: 
till dig
miar70: Tack min vän

Jag hyser gott hopp :thumbsup: Hade dock inte skrivit detsamma för en vecka sedan...
TorsMamma: Tack

Vet du jag hoppas inte bara för min egen del att detta skall gå bra utan även för andra som kan tänkas läsa och behöva hjälp.
LaQ: Det är inte så lätt att beskriva när man inte är medicinskt kunnig. Men om jag
försöker så handlade det om att med tryck och stretchningar korrigera spänningstillstånd och snedbelastningar i kroppen. Att det var markant skillnad före och efter var tydligt oavsett om min förklaring stämmer eller ej

Vi har ju hörts via pm idag och du får gärna skriva igen och berätta om hur det går framöver. Önskar dig all lycka och nu ser jag ju också att vi skall få våra barn dagarna efter varandra
Susanne G: Tack

Jag tyckte det kändes bra att terapeuten hade erfarenhet av
både traditionell (utbildad sjuksköterska) och alternativ vård. Har fått ett fantastiskt bemötande och jag ser redan fram emot nästa tillfälle.
Det blev verkligen jättebra att först kolla upp hälsan och därefter få behandling. För varje dag som gått sedan första besöket har jag märkt effekt av kosttillskotten och för att vara säker har jag minskat jag på värkmedicin under tiden.
När jag pratade med terapeut Cindy i telefon idag (bokade in min sympatigravida man

) poängterade hon återigen hur bra det var att jag ätit som jag gjort de senaste åren. Detta kändes härligt att höra och särskilt med tanke på hur jag har fått slåss för att "få" äta som jag gör under graviditet.

Tack alla