Hej hallå!
Tänkte att ni kanske ville ha lite rapport....måste ju vara kul när ni jobbar på som ni gör med råd/pepp/stöd/pushning mm
Här går nätterna över förväntan, har varit lite oroligt på E den senaste veckan då han varit tok-förkyld. Då vi har gett näsdroppar mm i sängen har han ändå somnat om efter det så då tycker jag att man får ett "kvitto" på att man har lyckats och framförallt att de små

:anen är allt hejare på det man visar dem om man är konsekvent
M är en säker sovare om hon låter så kan det vara lite prat väldigt sällan ngt. annat och det gör jag inget åt, hon får prata och somna om och det gör hon

. En morgon dock så tok-grät hon så jag gick in kl. var 06:30, en halvtimma innan morgon men det var genuint ledset....ja då hade hon den lilla akrobaten igen kommit på tvären i sängen och satt liksom "fastkilad" jag la henne till rätta och gick ut för att väcka vår store son trodde dock att jag skulle behöva gå tillbaka och plocka upp M...men NEJ!! Hon somande om och jag väckte dem båda 07:00..
E är väldigt kär i en snuttefilt och kan bli ledsen om han inte hittar den, men så fort den kommer på plats igen så tystnar han, ngr tips på detta

Antar dock att ju större han blir dessto lättare kommer han kunna hitta den.....
Dert verkar som om ramsan fungerar när vi tvingas använda den,vilket inte är så ofta. Men den sägs varje läggning dag som natt...så nog känner de igen den
Vi ska till och flytta om ca 2 månader och då tänkte vi att det är dax för storebror, är det dumt

Allt nytt på en gång, så tänkte jag
Tack för all hjälp jag fått!!
Kram kram