Gud, va tiden rusar förbi! Det är inte klokt!
Allt går bra med Ester och i helgen var vi iväg (1a gången sen hon blev kurad) till mina föräldrar som bor 3h härifrån. (Igår var det en månad sedan hon kurades!
Jag ångrar att jag inte bad om råd här på forumet innan vi for om hur vi skulle gå till väga när vi skulle sitta i bilen så länge angående hennes dag och nattsömn i en sån situation.
Sen var jag supernoga med att hon fick sova i sängen på f.m. och vagnen på e.m. och naturligtvis sängen inför 2a natten vi var där, & att vi gjorde allt på samma sätt som hemma och det gick bra.
Dock vaknade hon några ggr 1a natten, då hon somnat i bilen och jag lyfte över henne till sängen. 1a gången hon vaknade tog hon ramsan och de andra ggr somnade hon om själv.
Andra natten vaknade hon bara en gång, 20 min efter hon somnat, och jag var borta och Henrik ramsade men fick gå in & lägga på mage, sen somnade hon och sov resten av natten - superskönt!
Däremot sover ju brorsan halvdåligt nu, och jag vet att vi måste ta tag i hans kurande, ska läsa på och starta en tråd om honom tänkte jag. (Han är 3,5 år.)
Nu hamnar han i vår säng VARENDA natt, suck.
Men, med Ester går det ju iaf kanonbra! Och det får man glädjas åt så länge.
Tack och kram!
Malin.