Sorry att jag skriver i denna tråd men pm verkar inte funka och jag har lovat lämna besked till Marie idag
Hej
Jag har försökt pma dig i kväll. Vi kommer gärna men det konstaterades att Theo hade halsfluss ifredags så ni får avgöra om ni vill att vi kommer. JAg vet inte om han är smittfri nämligen
Kra/maria
JAG SKA GIFTA MIG!!!
Mitt tips gäller tiden EFTER bröllopet.
Hur man vill titta på bilder och genuppleva dagen...
Passa på att någon tar kort för dig under HELA dagen. Bruden för och efter pyntning, den nervösa brudgummen...Ta kort på ALLA gäster, ta kort utanför kyrkan, ta kort på det uppdukade bordet innan alla sätter sig, ta kort när alla satt sig...
Ta kort under kvällen medan det dansas och folk har trevligt.
Visst kan man kopiera kort hos gästerna, men det tråkiga är att alla tar kort på det samma; på brudparet, och samtidigt; vigsel och tårtskärning...
Efter bröllopet är det de ANDRA korten vi har haft mäst glädje av.
Hur man vill titta på bilder och genuppleva dagen...
Passa på att någon tar kort för dig under HELA dagen. Bruden för och efter pyntning, den nervösa brudgummen...Ta kort på ALLA gäster, ta kort utanför kyrkan, ta kort på det uppdukade bordet innan alla sätter sig, ta kort när alla satt sig...
Ta kort under kvällen medan det dansas och folk har trevligt.
Visst kan man kopiera kort hos gästerna, men det tråkiga är att alla tar kort på det samma; på brudparet, och samtidigt; vigsel och tårtskärning...
Efter bröllopet är det de ANDRA korten vi har haft mäst glädje av.
Hej Mari!
Lita inte på att det blir bra fotografier med engångskameror. De flesta på fest tar helt enkelt USLA bilder... men som komplement till en hyfsat kompetent fotograf (eller flera) som har till uppgift att dokumentera med fina bilder, är det helt klart kul!
Lita inte på att det blir bra fotografier med engångskameror. De flesta på fest tar helt enkelt USLA bilder... men som komplement till en hyfsat kompetent fotograf (eller flera) som har till uppgift att dokumentera med fina bilder, är det helt klart kul!
Dotter 2007-01-29, son 2008-12-15 och dotter 2010-03-26
-
Fjällfolket