Ett litet skräp är på väg...
Jadu, Father A, det var väl en uttömmande sammanställning! 
Men nu måste jag få fråga dig direkt, hur kommer det sig att du tror att du bara kan göra pojkar? Har du träffat någon spådam som påstått det eller har du mer vetenskapliga belägg? Magkänsla? För ni vet väl inte än vad det blir för sort än? Eller?
Hursom, mina allra varmaste gratulationer även till dig, Kökschefen!
Kram Jannika
Men nu måste jag få fråga dig direkt, hur kommer det sig att du tror att du bara kan göra pojkar? Har du träffat någon spådam som påstått det eller har du mer vetenskapliga belägg? Magkänsla? För ni vet väl inte än vad det blir för sort än? Eller?
Hursom, mina allra varmaste gratulationer även till dig, Kökschefen!
Kram Jannika
-
Fjällfolket
-
Nancy
-
Nancy
Personligen tror jag också att vi väntar en pojk till och är därmed beredd att stödja Father A:s teori oavsett om den är vetenskapligt uppbyggd eller ej.
Och visst hade vi roligt
Får vi en pojk till så kan vi ju alltid ha lite mindre roligt och se om vi får en tös nästa gång? 8)
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Den gångna helgens intensiva profylaxkurs är nu avklarad, kan hålla med om att det var givande
Och kära vänner, att det blir en pojke är jag helt övertygad om, det är en stark känsla som jag har, inte bara i magen utan i hela kroppen. Jag kan tyvärr inte riktigt förklara hur, jag har inga direkta tro-kunskaper utan lever på känsla
Längtar hem
Kram
A
Pappa till två oktober pojkar, en -05 och en -07 Nu även en söt flicka i maj -09
-
Nancy
Jannika, inte skjuter vi några budbärare
Susan: Om du tänkte få en liten tjej nästa gång och jag en liten pojk så måste vi återkomma med tips och diskussioner om hur roligt man får ha egentligen (med våra respektiva alltså, annars blir det nog inte mycket till pojkar/töser)
Du verkar må fint i graviditeten och jag hoppas att du får må bra tiden ut