Och här är jag!
Förra veckans rapport:
Mån: Planka på knä, 3*1 min
Tis: Planka på Knä, 3*1 min
Ons: Styrka enligt Olga, steg 1
Och nu gick jag över till period 2 i steg 1. Vilket innebar tillägg av benövningar, 3 st olika. Hmm, vilket hopp uppåt tänkte jag men körde på, för jag gör som Olga säger. Kände redan direkt efter passet, att det här var inte bra för mina ben....
Tors: AJ AJ AJ!! J-A Olga! FYYYY vilken träningsvärk, ja mer än bara träningsvärk, ONT! VILA!
Fre: Styrka, kraftigt reducerat pass, med bara 1 benövning. Fortfarande träningsvärk.
Lör: Barndans. Lite pinsamt blev det, eftersom jag pga träningsvärken ej kunde ta mig ner till sittandes på golvet på ett normalt sätt. Fick liksom falla ner raklång, och sen sakta krypa upp i sittandes. Planka på knä, 3*1 min, på kvällen.
Sön: Äntligen kan jag gå ner för trappen som en vuxen, utan att behöva ta ett trappsteg i taget med båda fötterna

. Styrka, reducerat pass.
Och den här veckan:
Mån: Planka på knä, 3*1 min
Tis: Vila
Ons: Vila (Fortfarande ont i benen)
Tors: Vila (men nu gör det inte ont längre!)
Fre: Styrka, fortfarande med 1 benövning. Tar det lugnt...
Lör: Vila (Eller ja, lång tågresa, 40-årsfest, hotellnatt)
Sön: Styrka, 1 benövning. Men nu känns det bra, så nästa vecka lägger jag på en benövning till.
Manfred10: Sista steget, härligt! Nu ska jag ta tag i sidoplankan också, och göra som du säger. Inte titta på klockan, utan mer känna efter hur mycket jag orkar i början. Så kanske jag får till det
Vad har du för planer på fortsättning, när boken är slut så att säga? Om du börjat tänka på det än.
Nu måste jag sova, helgens fest tog på krafterna. Natti!