Hej på er.
Jag har över huvud taget inte följt denna tråd eftersom jag tror att jag inte har tid och lust att sy.
Men så börjar man på något och sedan är man såld, liksom...
Det började med att jag köpte vagnen - för sådär 10 månader sedan...
Den är ju brun och orange, så det går ju inte att ha en ny skötväska, eller ryggsäck i svart och rött, som jag har nu.
Så jag har köpt tyg och tillbehör för att sy en. Men vart tiden tog vägen som gravid vet jag inte och nu har jag mått rätt kass och orken har varit obefintlig.
MEN nu har jag dragit igång igen. Jag hoppas den blir klar innan Ivar slutar med blöjor
Och så var jag på torget i lördags och köpte lite pryttlar. Kantband, så jag kunde sy en mössa (den finns på bild på hemsidan, med Ivar i... och jo jag tänkte beställa från Ottilia, men fixade till en själv). Och så sydde jag på ett band på ett par byxor till Vera.
Ett par röda manchesterbyxor som var för korta, som jag sydde på ett mönstrat 5 cm brett band på längst ner. Ser ut som riktiga 70-talsbyxor. Lite utsvängda är de också. Dom blev supercoola!
Ja, det är inte några stora alster, men i alla fall. Nu har jag gått med i tråden. Får se hur länge jag stannar
/LO