God morgon!
Det är ju inte så att jag har jättedåligt läge. BM menade att en jättemjuk och mogen tapp, många gånger är bättre än att va öppen, men inte så mogen, vilket var läget sist. Det är mogenheten som tar tid... Jaja.... Har tid för överburenkontroll i kristianstad på fredag. Hade ju tänkt att jag inte skulle gå längre än så. Men vill höra också vad läkaren tycker om vilka förutsättningar jag har, vill ju inte starta en förlossning när det finns större risk för snitt än nödvändigt.
Träffade en från min mammagrupp i går, hos barnmorskan. Hon var där för att få akupunktur mot sitt illamående, hon var nämligen gravid igen hon med! Fast i v 11 då. Så nu är halva mammagruppen med barn, iaf vad jag vet dessutom väntar de tvillingar!!! Så himla roligt. Hon tyckte inte alls att jag var stor och var jätteförvånad att jag gått så mycket över. Får ofta höra det och ändå hade jag ett SF-mått på 38 i går
Arvid och jag skall baka idag. Jag skall försöka hitta lite julklappar på nätet också. Har några kvar. Daniel jobbar idag. Tråkigt att vara ensam, dagarna går så fort när vi är tillsammans!
Anna