Nu kollade jag precis på Sj´s hemsida efter biljetter till hemresan den 7:e. Inte alls lika billiga biljetter som på ditresan. På 6.40-tåget kostar billigaste biljetten 190:- och på 8.25-tåget är den billigaste 448:-. Men 6.40-tåget blir ju okristligt tidigt ...
Elle
Storebror född -05 kurad feb-06 Lillasyster född -07 SM från start
Nääää, alltså! Givetvis har mitt jobb lyckats lägga en Mycket Viktig Konferens samma helg som kurkursen. Och jag behöver vara med då. Så jag kommer väl aldrig att bli nån kurare nu. :^o
Vill du vara snäll och plocka bort mig från listan, Anna?
Mamma till Storasyster f feb 07
och Lillebror f okt 08
Hahahaha, vet ni vad jag gjorde?? Jag kollade ju biljetter till både mig och Nya mamman och glömde dela priset på två Så visst finns det billiga biljetter! Nu ska jag boka och sluta snurra till det
Elle
Storebror född -05 kurad feb-06 Lillasyster född -07 SM från start
Chokladskuttis, jag stryker dig från listan med sorg i hjärtat. Jag hade sett fram emot att få träffas och kura tillsammans.
Vem vill vara reseansvarig? Det handlar endast om att hålla reda på när alla åker och kommer fram, organisation av skjuts från tåget och att de från flyget kommer fram till Gastis, att hyra bil verkar nog vara det vettigaste för dem att göra.
Vem vill vara matansvarig? Tidigare i tråden fanns det flera intresserade så stig fram. Här gäller det att planera maten, även ett vegetariskt alternativ. Sammanställa inköpslistan och så beställa maten och se till att den får följa med i bilen till Gastis.
Det ska bli så otroligt roligt att få träffa er alla, några igen och några för första gången.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Jag kommer med till Gastsjön . Verkligen roligt ska det bli!! Anna är det fortfanrande ok?
Åker upp till Östersund redan på onsdagen, ska hälsa på goda vänner. De skjussar mig till Gastsjön torsdag em.
Finns det plats i hyrbil på måndagen, när vi ska ta oss hem?
/mammahanna
Febe född 080116. Kurstart 080619
Tilda född 091109.
Funderar på kurföräldrarna, som ju kommer in i bilden lite sent. Måste beställa tågbiljetter till dem innan priserna rasar i höjden. Ber Bibban eftersom jag är idiot på all näthandel
Chokladkaninen, jag säger bara det:
Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022