Kram, Anna
Från sorg till barnaväntan. Nu börjar resan!
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
Nyfiken får man vara, Elle
då blir jag glad
Jag är fortsatt kallsvettig och illamående i perioder men i går var faktiskt en bra dag och jag sov relativt bra i natt, så det var kanske inget tecken
TACK för att du frågar
Anna
TACK för att du frågar
Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
-
162ochenhalv
jo, det är visst ett tecken, dagen innan mini kom var jag trött och sov som en stock, precis som om kroppen laddade!blivandemamma skrev:Nyfiken får man vara, Elledå blir jag glad
Jag är fortsatt kallsvettig och illamående i perioder men i går var faktiskt en bra dag och jag sov relativt bra i natt, så det var kanske inget tecken
![]()
TACK för att du frågar![]()
Anna
jag tror han kommer 24 el 25 e... så pass på
kram på dig vännen
endast döda laxar följer strömmen - Mini född 2007-05-20 kurad vid 6 1/2 månad. LillTjejen född 2009-03-05
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
Äh, det verkar segt
Varit i kontakt med BM och förlossningen de senaste dagarna då jag har väldigt hög puls, ligger runt 120. Väldigt jobbigt. De tog prover på sköldkörteln som låg precis utanför referensramarna. Läkarna förstod att mitt mående med hög puls, yrsel och matthet förmodligen har med det att göra. Ingen kunde dock svara på OM den här höga pulsen kunde skada på något sätt. Beskedet från jourläkaren i går kväll, var dock att avvakta helgen och åka in för en kontroll efter helgen. Jag vill verkligen inte mecka med sånt här, jag vill föda! Och framför allt vill jag att allt skall sätta igång naturligt
Så vi hoppas på det nu!
Maken säger dock varje kväll "Anna, inte i natt för jag är så himla trött"
8)
Kramar, Anna
Varit i kontakt med BM och förlossningen de senaste dagarna då jag har väldigt hög puls, ligger runt 120. Väldigt jobbigt. De tog prover på sköldkörteln som låg precis utanför referensramarna. Läkarna förstod att mitt mående med hög puls, yrsel och matthet förmodligen har med det att göra. Ingen kunde dock svara på OM den här höga pulsen kunde skada på något sätt. Beskedet från jourläkaren i går kväll, var dock att avvakta helgen och åka in för en kontroll efter helgen. Jag vill verkligen inte mecka med sånt här, jag vill föda! Och framför allt vill jag att allt skall sätta igång naturligt
Maken säger dock varje kväll "Anna, inte i natt för jag är så himla trött"
Kramar, Anna
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
Jahapp, så var det den 19:e Elle, och ingen bebis på gång så långt ögat når (haha undra om man kan säga så i det här sammanhanget?!
)
Operation bebisstädning är i full gång. Alla gardiner är tvättade och strukna, jag har fejat som en galning och det fortsätter idag 8) verkar inte locka ut någon bebis, bara ge mig ont i höften
BB-väskan är så gott som packad. Arvid upptäckte ett litet blöjpaket som tillkom i går kväll, "ahaaaaa", sa han
"till lillebror", sa jag. "Mmmm", sa han väldigt funderade
KOM UT KAKAN!
Anna
Operation bebisstädning är i full gång. Alla gardiner är tvättade och strukna, jag har fejat som en galning och det fortsätter idag 8) verkar inte locka ut någon bebis, bara ge mig ont i höften
BB-väskan är så gott som packad. Arvid upptäckte ett litet blöjpaket som tillkom i går kväll, "ahaaaaa", sa han
KOM UT KAKAN!
Anna
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
-