toppen, vad duktig du är!!
All sorts rörelse för kroppen är viktig och flåsar man så ska man ta det som träning även om man bara åker spark
Yoga, beroende på hur avancerad du gör kan du träna i stort sett varje dag du tränar ju smidigheten i kroppen, och det kan jämföras med stretching det mår kroppen bra av alla dagar, men du måste hela tiden lyssna på din kropp och inte göra mer än vad du känner att kroppen mäktar med.
Min träningsvecka har sett ut så här: 1 pass bodycombat, därefter streptokocker och antibiotikakur, så nästa vecka kommer jag igång med träningen igen. Istället har jag använt tiden till att utvärdera min kropp och min kondition, känner jag att jag håller på att göra den här tråden och min träning till mitt nya liv och nya hobby
Idag har jag suttit med en styrketräningsbok och lite fitnesstidningar och gjort ett träningschema för 12 veckor för en platt mage, får se till sommaren om det blivit som jag tänkt.
Nu ska jag bara sätta mig och göra ett för armar och bröst muskler också och för mina rejäla flohästlår
Tänkte att jag sedan kunde tejpa upp mitt träningsschema på garderobsdörren i sovrummet, och pina mig till att träna mage rumpa lår och armar/bröstkorg tre gånger i veckan, förutom mina två träningspass på gym varje vecka,
Märks det att jag inte gillade vad min nya badrumsvåg visade

bara 14 kg muskler och skelett

av totalt 69 kg Katarina, 20kg var fett och resten vatten
Dags att ändra balansen på fettet och musklerna, det borde ju vara tvärt om mer muskler mindre fett, så nu J-lar

ska det brännas fett under våren