Låter riktigt trassligt - kan bara meddela att det trasslades rejält här hemma också under ångestperioden ( jag var blå på överarmarna och brösten ! )
Jag bestämde mig för att ta ledningen och gick tillbaka till vagningen där jag gav klara besked. Sover gör man !
Lillan började nattstrula också - så bli inte förvånad om det kommer - kom på slutet för oss. Där buffade jag tills kontakt uppstod och lillan blev sömntung - ut ur rummet och sedan ramsade jag hurtigt ( inte ömkande) när hon gnylade. Hjälpte att titta på kl och se att hon frågade bara ca 20 min första dagen / kvällen, andra dagen / kvällen 10 min och tredje var det löst.
Beväpnade mig med det STORA LUGNET själv och var som jag skrev ovan - sengångaraktig i ALL hantering utav lillan samt oerhört klar över min attityd.
HÄR GNÖLAS INTE UTAN HÄR SOVS
Så efter en vecka i vagnen ( fick sova 3 dgr till i den när lurarna satt igen )så flyttade jag in i spjälisen men med samma attityd.
Matlusten försvann här också ( damen vägde 11,5 kg vid 9 mån ) men det är inte hela världen, hon har att ta av
Kram Sessan , mamma till Saga , 10 mån idag, som sover sött