Hej!
TorsMamma, ja, det kan vara så att nyårslöftena börjar avta så att jag är safe för "Veckans pass"... Hoppas det!!
Men kära n´ån, jag blir riktigt generad nu

Ja, det är långt att ro/staka, men det är inget jätte-tempo jag håller på konditionspassen!
Ser ju en Markus som tränar elitskidåkning som tränar på gymmet i stakmaskinen, och DÄR kan man imponeras!! Mina kilometrar tar ju 5-7 min/st.
Är det något vi ska imponeras av är det ju DIG och din karate!!!
Båda två: Visst är det väl en härlig känsla med att känna att man är starkare än någonsin förr! Jag håller med!

Jag närmar mig 52, så jag är ju gamlingen i gänget...
GulligaA, bra jobbat förra veckan!!
Egypten var härligt! SOOOOL och c:a 24-26 grader (första dagen var det "bara" 20). Bara det. Att få se sol!
Vi bodde på ett all inclusive-ställe med 4+ i betyg. Annat vågar man inte i Egypten!
Var här och luffade runt med Per efter att vi jobbat på kibbutz i Israel för mååååånga år sedan och DÅ kan jag säga att vi blev rejält magsjuka

Och
enormt trötta på alla försäljare som skrek "special price for you madame" och konstant skulle luras...
Sån´t slipper man i all inclusive-världen...
Rätt enformig buffémat och riktigt blaskiga drinkar. Det var alltid Cuba Libre eller öl som vann i sista änden
Man åt och drack alldeles för mycket som det lätt blir när man är iväg...
Sol och bad, snorkling och speciell båttur med extra mycket snorkling. Per fridyker så detta var ju himmelriket för honom!
Det är verkligen en helt fantastisk värld under ytan!!! Fast jag ligger PÅ ytan och dyker inte ner.
Träning då... Jo, det fanns en del pass vi var med på, av blandad kvalité.
Mån: Yoga i grupp (var ju fortfarande hemma då).
Ons: kort men bra styrkepass i hotellets gym.
Tors: Yoga 30 min (dåligt pass)
Fre: Stretching 30 min + aerobics 20 min, båda var kassa pass
Lör: Flexbar 45 min. Riktigt bra och jobbigt pass för armarna!
Sön: Pilates 35 min (bra!) + salsakurs 30 min (rätt kul)
Så jag vet inte riktigt hur man ska räkna med antal pass den veckan eftersom vissa kunde kvittat
Men vi säger väl 4 kanske?
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.