Uppdatering och lite hjälp tack!
Hej!
Vi kämpar på och håller schema samt mycket mat och skratt! Vi har klarat oss från vargtimmen för det mesta ( peppar peppar) däremot är det fortfarande gråt/protester vid varje läggning samt uppvak efter exakt 40-45 min....lunchvilan är ju 1,5 ( har hänt att hon sovit hela ca 3 gånger utan uppvak!) annars är det jobbigaste läggningen på natten.
Kl 20 är det natt och efter ca 10 minuters protester och gråt ( ibland mer ibland mindre) somnar hon gott för att såklart vakna efter 45 min och bli arg/förbannad och mycket ledsen till och från, detta kan pågå mellan 15 min upp en timme ibland....vi har haft en del trafik inne i rummet som ni vet om ni läser tidigare inlägg men försöker verkligen nu att ramsa in i det sista och såklart buffa/solfjädra när det är kris....
Nu till vår fråga, tror ni att detta kommer att vända med tiden eller ska vi liksom "gilla" läget då hon efter detta oftast sover hela natten till 08 däremot blir ju den "riktiga" natten från ca 22 om ni förstår vad jag menar....?
Vi är oerhört tacksamma för alla framsteg och alla timmar vi får sova men vill såklart att lillan slipper detta upprörda stadie och inte alltid somnar in efter gråt och upprördhet! Och vi vill ju gärna själva ha kväll från 20 och inte 22-23.
Mat äter hon mycket av och schemat med mat och sömn är ändrat efter Torsmammas förslag med tider och innehåll ( se tidigare inlägg).
Vår tjej är 6 månader om ca 2 v, bör vi dra ner på någon lur eller ändra något ? just nu 45+1,5+45
Tacksam för hjälp!