8) 8) visst kommer det bli liv i henne, på sin vakentid är hon allt ett socialt charmtroll, som ler massor, så vi tror allt att det kommer bli en spralligt glad och energisk trollunge! Hon är som sagt, väldigt lik brorsan Josef o idag kallas han för happiness, vilken solstråle. Nyfikna på henne är vi, kanske därför jag har så dåligt tålamod, längtar ju så efter att mysa mer med henne!!
Igår kväll sa jag till maken; hon knorrar inte lika mkt på nätterna va? Näe svarade han...och i natt hade hon knorrat hur mkt som helst, och hållt pappa vaken...jag sover inget vidare heller, vaknar vid 05 o somnar inte om, men det går ändå, på nåt vänster...kanske vetskapen om att det är en viss tid, att det kommer bli bättre sen, som gör att man håller ut!
Igår vid sista luren, somnade hon i vagnen, jag väntar 10 min, hon var lite småorolig, går en promenad, efter 45 min skarvar hon o vaknar till, ligger vaken, slumrar in efter en stund, väl hemma vaknar hon, då har det gått 1.5 timma nästan, då plockar jag upp henne...sen får hon mat efter 30 min. Men jag fattar inte att hon kan ligga VAKEN så länge i VAGNEN som rullar...tidigare har hon sovit längre pass på seneftermiddagen, men det verkar vara svårare att få till...
Tänkte på det här med 2-2, låt säga att hon vaknar 07
7-9 vaken
9-11 sova
11-13 vaken
13-15 sova
15-17 vaken
17-19 sova
19-21 vaken
skulle aldrig få henne att sova 2 timmar mellan 17-19, och blir inte 21 lite väl sent? Hur mkt jag än vill schema så får jag nog bara vänta 1 mån tror jag...huvudbry...
Kramis