Hej!
Nu skulle jag behöva lite hjälp igen. Snart blir min dotter 4 månader och vi tänker så småningom genomföra kuren.
Men innan vi kommit dit skulle jag vilja ha lite åsikter om schema och så nu när mademoiselle Amelle orkar vara vaken längre än 2-2. Tycker det har blivit svårt att hitta en ny rytm!
Vi har morgon kl. 7.00 och kväll kl. 22.00 senast. Under dagen har hon 3-4 sovpass. Nu har det börjat variera rätt mycket från dag till dag hur länge hon sover respektive pass men första passet är hon ofta rätt trött och sover 1,5-2 h. Andra passet mellan 45 min till 2 timmar och sista passet ca 45 min till 1,5 h.
Detta är väl helt för lite sömn med tanke på hur sent hon läggs?
Nätterna sover hon max 4 h i sträck och i bästa fall vaknar hon bara 2 ggr för att äta. (Det hände en gång att hon bara vaknade en gång, lord, det var fantastiskt). Jag skulle önska att hon klarade sig längre utan mat på natten men hon verkar så himla hungrig! Har haft stora problem med lilla frökens ätande så jag vågar inte göra annat än att låta henne käka då.
Hon har börjat vakna oftare under vargtimmarna nu helt plötsligt också. Vid 5.00 undrar hon om man ska äta och kliva upp. Buffar henne och hon vaknar kl 6.00. Buffar igen och vi går upp kl 7.00... Jag brukar vara en buffel då.
Undrar hur jag ska göra på nätterna för att få henne att sova längre i sträck nu medan hon är för liten för kuren.