Rädd för att bajsa..

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Rockmamma

Inlägg av Rockmamma »

Jag tar gärna emot tips på annat man kan ge för att prova utesluta spannmål!!! :-)

Och anda tips också :-)

Vi har det förhållningssättet att vi låtsas som att det regnar när det är bajsrally, alltså inget farligt, utan naturligt och skönt... men har väl inte gett resultat...

Jag började med att köpa mjölkfri välling, gav ingen mjölk och vi äter lite halvfabrikat så mycket mjölk kan han inte ha fått i sig... däremot blev han ännu hårdare och faktiskt grät igen, och var stenhård (det var länge sen han grät över bajset)... så jag funderar om mjölken inte är boven... jag ökade på medicinen i och med att han blev hård (har fått den ordinationen av doktorn)...

Vi har även börjat med pottan, det går si och så, ibland pottan, ibland golvet... en dag satt han på pottan och sa "sådär, det var inte så farligt"... -vadå, frågade jag? .... svar: det kom bajs... hejåhå!! :-)

Men jag måste fortsätta mitt eget experimenterande för att hitta problemet.... tips på vad jag kan ersätta spannmål med? hur ersätter man välling då?
Storebror - Augusti 2007
Lillasyster - Mars 2010
Mikalenas

Re: Rädd för att bajsa..

Inlägg av Mikalenas »

Hejsan

Snälla kan ni återkomma med info om vad som hänt med era barn och deras problem?

Jag är mitt uppe i detta nu och det har pågått länge.

Jag får ingen hjälp.

Har varit i kontakt med både BVC och Barnkliniken på sjukhuset..
Hur löste det sig för er?
Hur gjorde ni?
Vad hände?

Snälla hjälp!

Bekymrad och orolig mamma!!
<3
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"