Weledas wind och weather är just till för att smörjas innan man går ut.
Elisabeth ardens kräm har mineraloljor så den rekommenderar jag INTE till ditt lilla barn.
Sen smörjer jag med Galacto Base dagtid och innan natten på kinderna. Det tycker jag är det bästa. Kinderna är fortfarande lite torra, men aldrig spruckna.
Tor 2006 BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.
TorsMamma skrev:
Sen smörjer jag med Galacto Base dagtid och innan natten på kinderna. Det tycker jag är det bästa. Kinderna är fortfarande lite torra, men aldrig spruckna.
Suck, som inte finns längre - blä
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 & Lilltufsan född feb -06
Jag tror jag har det!
Prövade Foreverlivings Aloe Propolis på Veras kinder häromdagen. Fick med mig ett prov som jag smort med sedan i onsdags. Mycket drygt och kinderna har blivit jättefina! på bara tre dagar är de nästan i ursprungsskick. Inget annat jag prövat har haft samma effekt, och dessutom verkar det inte svida det minsta då hon inte protesterar när jag smörjer
Mamma till vackra VERA f 080424 (v 40+6)
och allvarlige ARON f 100725 (v 39)
Vi hittade Lindros bisalva till prinsens kinder. Magdroppar + omega + bisalva har lett till att prinsens eksem håller sig borta.
Jag använder dessutom bisalvan istället för cerat och läpparna läker över natten!